پیام ویژه
پیکان 2 استقلال 2؛ توقف آبی‌ها در روز بدون سرمربی
دوشنبه 18 آذر 1398 - 20:05:00
پیام ویژه - استقلال در دیداری از هفته چهاردهم لیگ برتر ایران مقابل پیکان متوقف شد....

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز ، در دیداری از هفته چهاردهم لیگ برتر استقلال در روزی که مقابل پیکان به میدان رفته بود با حساب دو بر دو متوقف شد.
آبی‌ها کار را هجومی آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی توسط مهدی قائدی به گل رسیدند. پیکانی‌ها پس از گلی که دریافت کردند روندی تهاجمی در پیش گرفتند و در چند صحنه نیز دروازه استقلال را تهدید کردند. یاران فرکی در نهایت در دقیقه 33 و روی تعلل مدافعین استقلال توسط فراز امامعلی به گل رسیدند. پیکانی‌ها یک بار دیگر در نیمه اول نیز می‌توانستند گلزنی کنند که در حساس‌ترین صحنه، ضربه پنالتی شهریار مغانلو را حسین حسینی دفع کرد تا بازی در نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان برسد.
در نیمه دوم روند حملات استقلال و ضدحملات پیکان ادامه داشت. در دقیقه 59 استقلال روی تیزهوشی وریا غفوری دومین گل خود را به ثمر رساند. تغییرات فرکی در نیمه دوم تاثیر خود را نشان داد و حسین پورامینی در آخرین لحظات بازی روی ضربه ایستگاهی جلال علی‌محمدی که به تیرک دروازه استقلال برخورد کرده بود موفق به گلزنی شد تا بازی در نهایت با تساوی دو بر دو به پایان برسد.
با این نتیجه مجموع امتیازات استقلال به عدد 26 رسید تا صدرنشینی آبی‌ها همچنان ادامه داشته باشد. پیکان نیز با این تساوی 13 امتیازی شد و همچنان در جایگاه دهم جدول باقی ماند.
451

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/286796/پیکان-2-استقلال-2؛-توقف-آبی‌ها-در-روز-بدون-سرمربی
بستن   چاپ