پیام ویژه
اشتری: پلیس در حوادث اخیر غافلگیر نشد
سه شنبه 19 آذر 1398 - 06:21:51
پیام ویژه - فرمانده نیروی انتظامی گفت: در حوادث اخیر آشوبگران به‌دنبال تخریب بودند اما نیروی انتظامی غافلگیر نشد.

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز ، سردار حسین اشتری در گردهمایی سراسری فرماندهان، رؤسا و معاونان نیروی انتظامی با اشاره به حوادث اخیر در کشور اظهار کرد: هجمه به محور مقاومت و سوءاستفاده از مطالبات انباشته‌شده مردم در عراق و لبنان و در ادامه آن در ایران توطئه برنامه‌ریزی‌شده استکبار جهانی با محوریت عبری، عربی و آمریکایی است اما در ایران به‌واسطه نعمت وجود رهبر حکیم و فرزانه و حمایت همه‌جانبه و حضور حماسی مردم در صحنه، این توطئه‌ها خنثی شد.
فرمانده ناجا تأکید کرد: در کنترل ناآرامی‌ها و اعتراضات خط قرمز ما امنیت مردم، حفظ اموال عمومی و اعاده نظم در جامعه است، مأموران خدوم نیروی انتظامی با هوشیاری و اقتدار از جان و مال مردم محافظت و با تقدیم شهید و مجروح به وظیفه قانونی و شرعی خود عمل کردند.
وی با بیان ضرورت حفظ آمادگی و هوشیاری واحدهای انتظامی گفت: در حوادث اخیر آشوبگران به‌دنبال تخریب بودند اما نیروی انتظامی غافلگیر نشد و با آمادگی صددرصدی در تمام صحنه‌ها حضور یافت و غائله را ختم کرد.
این مقام عالی انتظامی افزود: امیدواریم دولت و مجلس به‌ویژه در آستانه تنظیم بودجه سال آینده، توجه بیشتری به معیشت و افزایش قدرت خرید مردم داشته باشند و از فشار وارده بر اقشار آسیب‌پذیر بکاهند.
اشتری یادآور شد: دشمن همچنان درصدد موج‌سواری بر شرایط اقتصادی و فشار معیشتی جامعه است و آشوبگران و اشرار از هر اعتراض صنفی و اقتصادی مردم سوءاستفاده کرده، اعتراضات را به خشونت کشانده و از مسیر قانونی خارج می‌کنند و این در حالی است که نیروی انتظامی آمادگی کامل را برای اجرای مأموریتهای خود دارد.
تسنیم

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/286989/اشتری--پلیس-در-حوادث-اخیر-غافلگیر-نشد
بستن   چاپ