پیام ویژه
رکوردی که رحمانی فضلی در مجلس زد!
سه شنبه 19 آذر 1398 - 12:16:05
پیام ویژه - عضو هیئت رئیسه مجلس تعداد طرح‌های استیضاح‌های که در مجلس دهم تدوین شده را اعلام کرد که برای وزارت کشور 6 بار استیضاح انجام شده است.

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز ، علی اصغر یوسف‌نژاد عضو هیئت رئیسه مجلس در حاشیه جلسه علنی پارلمان با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طی دور دهم مجلس 38 استیضاح انجام شده است، گفت: اکنون هم استیضاح وزرای نفت، کشور و آموزش و پرورش در مجلس مطرح است.
وی با اشاره به تعداد هر استیضاح در وزارتخانه‌های مختلف اظهار داشت: وزارت آموزش و پرورش 4 بار، اقتصاد و دارایی 3 بار، نیرو 4 بار، وزارت راه و شهرسازی 3 بار، وزارت علوم و تحقیقات 3 بار، وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی 4 بار، وزارت کشور 6 بار، وزارت جهاد کشاورزی 4 بار، وزارت نفت 2 بار، وزارت صنعت 2 بار، وزارت ورزش و جوانان 2 بار و وزارت امور خارجه یک بار استیضاح انجام شده است.
نماینده ساری در مجلس دهم تأکید کرد: در وزارتخانه‌های ارتباطات و فناوری، اطلاعات، دادگستری، فرهنگ و ارشاد، بهداشت و درمان و دفاع طی دور دهم مجلس هیچ استیضاحی انجام نشده است.
عضو هیئت‌رئیسه مجلس بیان کرد: از 38 استیضاح انجام شده است در مجلس به ربیعی و کرباسیان رأی اعتماد داده نشد و آخوندی 2 مرتبه و ربیعی و حجتی هم بعد از استیضاح به خدمت خود در وزارتخانه‌هایشان ادامه دادند.همچنین 4 استعفا از سوی بطحایی، آخوندی، حجتی و شریعتی هم انجام شده است.
یوسف نژاد با اشاره به بررسی استیضاح وزیر نفت در جلسه روز گذشته کمیسیون انرژی گفت: هنوز گزارش استیضاح به هیئت رئیسه ارائه نشده است.
تسنیم

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/287082/رکوردی-که-رحمانی-فضلی-در-مجلس-زد!
بستن   چاپ