پیام ویژه
ادامه اتفاقات مشکوک در عراق؛ سه انفجار «میسان»‌ را لرزاند
سه شنبه 19 آذر 1398 - 14:53:14
پیام ویژه - سه انفجار استان میسان عراق را به لرزه درآورد که دوتای آنها منزل رهبر جنبش «انصار الله الاوفیا»، و مدیر بانک «الاسکان الزراعی» و دیگری یکی از مجتمع‌های پزشکی وابسته به «عصائب اهل الحق» را هدف قرار داد.

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز به نقل از وبگاه خبری شبکه «رووداو»، استان میسان در جنوب شرق عراق، نیمه شب،‌ شاهد سه بمب‌گذاری بود. این اتفاق، در ادامه اتفاقات مشکوک روزهای اخیر در عراق رخ داد.
این بمب‌گذاری‌ها، مجتمع‌ خیریه پزشکی وابسته به جنبش مقاومت «عصائب اهل الحق»، منزل «عمار کشیش اللامی» یکی از رهبران جنبش «انصار الله الاوفیاء» و منزل «مصطفی الحمداوی» مدیر بانک «الاسکان الزراعی» را هدف قرار داد.
انفجار رخ داده در منزل عمار کشیش اللامی، خسارت جانی بر جای نگذاشته است.
انفجار دوم،‌ یکی از مجتمع‌های پزشکی وابسته به جنبش عصائب اهل الحق به رهبری «قیس الخزعلی» در منطقه «ابی رمانه» واقع در استان میسان را هدف قرار داد که این انفجار راه به جایی نبرد و خسارت جانی برجای نگذاشت.
انفجار سوم، در منطقه «الاسکان» در استان میسان رخ داد و همانطور که اشاره شد، عاملان این بمب‌گذاری منزل مصطفی الحمداوی مدیر بانک الاسکان الزراعی را هدف قرار دادند. طبق گزارش‌های رووداو این انفجار نیز خسارت جانی نداشت.
طی روزهای گذشته همزمان با فروکش کردن موج اعتراضات در چند استان عراق بخصوص پایتخت، سلسله اتفاقاتی مشکوک سبب شعله‌ور شدن خشم مردم شده است. ترور چند لیدر اعتراضات، تیراندازی به جمع معترضان در بغداد و حمله غافلگیرانه با ضربات چاقو به معترضان از جمله این اتفاقات است.
فارس

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/287121/ادامه-اتفاقات-مشکوک-در-عراق؛-سه-انفجار-«میسان»‌-را-لرزاند
بستن   چاپ