پیام ویژه
ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سایپا/ تغییرات حداقلی کالدرون
شنبه 23 آذر 1398 - 00:39:57
پیام ویژه - پرسپولیس فردا در دیداری از هفته پانزدهم لیگ برتر در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف سایپا خواهد رفت.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز ، در دیداری از هفته پانزدهم لیگ برتر، پرسپولیس فردا در ورزشگاه شهدای شهر قدس میهمان سایپا خواهد بود.
سرخ‌ها برای این بازی غایب سرشناسی نخواهند داشت و همین موضوع باعث شده تا کالدرون دست بازی در انتخاب بازیکنان برای ترکیب اصلی داشته باشد.
در ترکیب پرسپولیس حضور علیرضا بیرانوند درون دروازه قابل پیش‌بینی است و در خط دفاعی این تیم شانس بازی شجاع خلیل‌زاده در کنار محمدحسین کنعانی‌زادگان بالا خواهد بود و به نظر می‌رسد سیدجلال حسینی باز هم جایی در ترکیب اصلی این تیم نخواهد داشت. در سمت راست خط دفاعی مهدی شیری باز هم در میان بازیکنان اصلی خواهد بود و در سمت چپ احتمال بازگشت محمد نادری به ترکیب اصلی وجود خواهد داشت چرا که انصاری در بازی‌های اخیر از فرم ایده‌آل خود به دور بوده و به نظر می‌رسد این بازیکن چپ پا با توجه به فشردگی بازی‌ها نیاز به استراحت دارد.
در خط میانی زوج محسن ربیع‌خواه و احمد نوراللهی بار دیگر در میانه میدان پرسپولیس به کار گرفته خواهد شد و در جناحین خط هافبک مهدی ترابی و بشار رسن بازی خواهند کرد. وحید امیری مهاجم کاذب پرسپولیس خواهد بود و علی علیپور نیز به عنوان مهاجم نوک در ترکیب اصلی سرخ‌ها به میدان خواهد رفت.
گفتنی است این بازی از ساعت 15:00 فردا در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار خواهد شد.
451

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/288397/ترکیب-احتمالی-پرسپولیس-مقابل-سایپا--تغییرات-حداقلی-کالدرون
بستن   چاپ