پیام ویژه
استفاده فوری تلویزیون از بحران استقلال!
دوشنبه 25 آذر 1398 - 00:25:53
پیام ویژه - بعد از بازی استقلال و شهرخودرو، ویدیوی کوتاهی از پشت صحنه اتاق گزارشگری مسابقه لو رفت که در آن محمدرضا احمدی برای یکی از همکاران استقلالی‌اش کری می‌خواند.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز ، بعد از بازی استقلال و شهرخودرو، ویدیوی کوتاهی از پشت صحنه اتاق گزارشگری مسابقه لو رفت که در آن محمدرضا احمدی برای یکی از همکاران استقلالی‌اش کری می‌خواند. قبلا هم در مورد او گفته می‌شد که هوادار پرسپولیس است، اما در بازی با شهرخودرو این موضوع علنی شد. احمدی که گزارشگر آن بازی بود، البته با لحنی نه‌چندان نامناسب برای دوستش کری خواند که لو رفتن این ویدیو باعث ناراحتی و واکنش شدید هواداران استقلال شد.
بعد از آن اتفاق به نظر می‎‌رسید حداقل تا مدتی احمدی را به عنوان گزارشگر بازی‌های استقلال انتخاب نکنند، اما اتفاق دیگری رخ داد و احمدی گزارشگر بازی آبی‌ها با شاهین بوشهر شد. به نظر می‌رسد موج خبری بزرگ ناشی از قهر استراماچونی، باعث شد همه از ماجرای احمدی غافل شوند و سازمان از این فرصت برای حل بحران استفاده کند.
در غیاب عادل فردوسی‌پور و مزدک میرزایی، اگر قرار بود احمدی هم از چرخه گزارش مسابقات استقلال حذف شود، دیگر کار برای سازمان خیلی سخت می‌شد.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/289251/استفاده-فوری-تلویزیون-از-بحران-استقلال!
بستن   چاپ