پیام ویژه
مقام روس: سپهبد سلیمانی «قهرمان ملی» بود
چهارشنبه 25 دي 1398 - 18:56:14
پیام ویژه - رئیس کمیته امور بین الملل دومای روسیه در دیدار سفیر ایران، سپهبد شهید قاسم سلیمانی را «قهرمان ملی» و فرمانده شایسته نیروی قدس خواند.

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز ؛ لئونید اسلوتسکی در این دیدار با اشاره به مواضع روسیه در مخالفت با یکجانبه گرایی در عرصه بین المللی اظهار داشت: قتل سپهبد قاسم سلیمانی انزجار برانگیز ترین حادثه در دوران اخیر بود. ما انزجار خود را از این عمل اعلام می کنیم و آن را ادامه همان برنامه های ضد ایرانی می دانیم که مدتهاست شروع شده و ادامه دارد.
رئیس کمیته امور بین الملل دومای روسیه در توصیف شهید سلیمانی افزود: سردار سلیمانی شخصیتی بسیار مهم، یک «قهرمان ملی» و فرمانده شایسته نیروی قدس بود که در تاریخ ایران ماندگار خواهد شد. خبر قتل وی باعث تلاطم و ناراحتی شدید در وجود ما شد.
کاظم جلالی سفیر ایران نیز در این دیدار ضمن اشاره به اهمیت توسعه همه جانبه روابط بین 2 کشور، با اشاره به نقش مهم پارلمان ها در توسعه روابط خارجی دولتها و نزدیکی بین ملتها، خواستار گسترش روابط بین مجلس شورای اسلامی و دومای دولتی روسیه شد.
بررسی برنامه های همکاری مشترک پارلمانی ایران و روسیه و از جمله سفر «ویچسلاو والودین» رئیس دومای روسیه به تهران و برگزاری کمیسیون عالی همکاری های پارلمانی دو کشور از دیگر موضوعات مورد بحث در این دیدار بود.
فارس

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/302746/مقام-روس--سپهبد-سلیمانی-«قهرمان-ملی»-بود
بستن   چاپ