پیام ویژه
تعجب رادیوفردا از چرخش حسن‌روحانی در ماجرای سقوط هواپیما
پنجشنبه 26 دي 1398 - 00:00:03
پیام ویژه - روحانی که خود فردی امنیتی بوده و حالا مدعی اشراف بر نحوه کارکرد پدافند هوایی هم شده است، در دو بازه سه‌روزه دو بار موضع خود را تغییر داد!

به گزارش جام نیوز ، وب‌سایت "رادیو فردا" در تحلیل اظهارات اخیر رئیس‌جمهوری راجع‌به سقوط هواپیمای اوکراینی و پیگرد مقصران این فاجعه نوشت:
«« حسن روحانی روز 11 ژانویه (21 دی‌ماه) در یک پیام توئیتری مدعی شد: « خطای انسانی و شلیک اشتباه پدافند سپاه موجب سقوط هواپیمای اوکراینی و قربانی شدن 176 انسان بی‌‌گناه شده است » که این نظر موبه‌مو با ادعای فرمانده سپاه مطابقت داشت.
طی یک چرخش آشکار نسبت به موضع چهار روز گذشته خود، رئیس دولت روز سه‌شنبه با استناد به "آشنایی با پدافند هوایی" مدعی است که « در این داستان نمی‌تواند فقط یک فرد مقصر باشد؛ دیگرانی هم هستند » و متعاقباً خواستار تشکیل "دادگاه ویژه" در این رابطه شده است.
روحانی که خود فردی امنیتی است و حالا مدعی اشراف بر نحوه کارکرد پدافند هوایی هم شده، از روز فاجعه که هنوز ابعاد پشت پرده آن کاملاً آشکار نشده، سه‌روز وقت می‌خواست تا از نسبت دادن سانحه به "نقص فنی" عبور و به قبول "خطای فردی" برسد... از زمان اعلام خطای فردی نیز سه‌روز دیگر وقت می‌خواست تا در 24 دی‌ماه با عبور از فرضیه قبلی، با قاطعیت به دست داشتن یک گروه در کار فاجعه بپردازد! »»


http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/302906/تعجب-رادیوفردا-از-چرخش-حسن‌روحانی-در-ماجرای-سقوط-هواپیما
بستن   چاپ