پیام ویژه
رهبر انقلاب: روزی که موشک‌های سپاه، پایگاه‌آمریکایی را در هم کوبید «ایام الله» است
جمعه 27 دي 1398 - 12:52:59
پیام ویژه - در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در طلیعه گام دوم انقلاب، مراسم نماز جمعه تهران به امامت حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و با حضور پر شور مردم بصیر و انقلابی در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش جام نیوز ، خطبه‌های حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در نماز جمعه این هفته تهران دقایقی پیش آغاز شد.
مهمترین محورهای سخنان رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:
- اگر نصرت الهی را می‌خواهیم در تقوا ست، اگر توفیقات الهی و هدایت الهی را می‌خواهیم در تقواست، اگر فرج و گشایش در مسائل شخصی و اجتماعی را می‌خواهیم در تقواست؛ همه باید کوشش کنیم که تقوای الهی را معیار کار خودمان قرار دهیم. در نماز جمعه آنچه مهم است توصیه به تقوا است.
- اهمیت ایام الله در آیات قرآن مشخص می‌شود و به موسی (ع) دستور داده می شود که ایام الله را به یاد مردم بیاورد؛ یکی از ایام‌الله وقتی است که جوامع، انسان‌ها و اقوام از دست قدرت‌های ستمگر نجات پیدا می‌کنند.
- خداوند متعال یاد آوری می کند اگر شکرگزاری کنید، ما نعمتی که به شما داده ایم را روز به روز زیاد می کنیم و اگر کفران نعمت کنید عذاب الهی و مشکلات فراوانی برای شما پیش خواهد آمد.
- این دو هفته ای که بر ما گذشت دو هفته پر ماجرا و استثنایی بود، ماجراهای تلخ ماجراهای شیرین حوادث درس آموز در این دو هفته برای ملت ایران پیش آمد.
-آن روزی که 10 میلیون در ایران و صدها هزار نفر در عراق و بعضی کشورهای دیگر به پاس خون فرمانده نیروی قدس به خیابان ها آمدند و بزرگترین بدرقه جهان را شکل دادن «ایام الله» است.
- من عرض می‌کنم 41 سال از پیروزی انقلاب اسلامی این جمعیت بی نظیر را کدام دسته قدرتی آورد این اشک و عشق و شور را چه کسی پدید آورد؟
- آن روزی هم که موشک های سپاه، پایگاه آمریکا را در هم کوبیدن «ایام الله» است.
- این روزها، روزهای نقطه عطف تاریخ هستند. روزهای تاریخ ساز هستند . روزهای عادی نیستند.
- این روزها تمام می‌شود اما تاثیر این روزها در منش ملت‌ها باقی می‌ماند.
- این حوادث نشان می دهد که اراده الهی بر پیروزی این ملت است.
- کسی که دست قدرت خدارا نمی تواند در این حوادث ببیند و تحلیل های مادی می کند، عقب می ماند.
-ملت ما ملت شکرگزار است و در طول این سال‌ها همواره شکرگزار نعمت های الهی بودند.
- مردم به روح این شهید بزرگ درود فرستادند و پرچم آمریکا و اسرائیل را آتش زدند. آیا دست خدا را به وضوح نمی‌توان دید؟
- امپراطوری رسانه ای صهیونیسم سعی کرد که سردار ما را متهم به تروریسم کند، اما خداوند متعال صحنه را به عکس آنچه آنها می خواستند قرار داد.
- این ترور، رسوایی دولت آمریکا را رقم زد و آنها کسی که قوی‌ترین فرمانده مبارزه با تروریسم در منطقه بود را به شهادت رساندند.
- رئیس جمهور آمریکا اعتراف به ترور کرد. رسوایی از این بالاتر چه می شود؟
- نیروی قدس سپاه را به عنوان یکی مجموعه اداری صرفا نبینید، بلکه به چشم یک نهاد انسانی و دارای انگیزه های بزرگ و روشن انسانی مشاهده کنید.
تکمیل میشود....
- این نیروها با جان خودشان به کمک ملت های منطقه می‌روند و همین ها سایه جنگ و ترور را از میهن خودمان دفع می کنند.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/303188/رهبر-انقلاب--روزی-که-موشک‌های-سپاه،-پایگاه‌آمریکایی-را-در-هم-کوبید-«ایام-الله»-است
بستن   چاپ