پیام ویژه
روحانی در رسانه ملی حاضر شود و بپذیرد که محاسباتش درباره مذاکره اشتباه بود
يکشنبه 29 دي 1398 - 09:02:55
پیام ویژه - دبیرکل حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی گفت: رئیس جمهور در رسانه ملی حاضر شود و بپذیرد که محاسباتش درمورد مذاکره اشتباه بوده است.

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز ، مهدی وکیل‌پور دبیرکل حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی، به پاسخ موشکی سپاه پس از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: باید به آقای روحانی یادآوری کرد که جنابعالی در سال 1392 طی سخنرانی که در دانشگاه صنعتی شریف داشتید، عیناً عنوان کردید «هنر این است که ما تهدید را به آسیب و آسیب را به فرصت تبدیل کنیم از این رو مذاکره با آمریکا امکان‌پذیر و شدنی است اما سخت است هرچند بنده معتقدم مذاکره با آمریکا راحت‌تر از مذاکره با اروپاست چرا که اروپایی‌ها به دنبال آقا اجازه از آمریکا هستند. از این رو دولت آینده باید بتواند رابطه ایران و آمریکا را از حالت تخاصم به مرحله تنش که یک مرحله پایین‌تر است برساند»و همچنین اضافه کردید که «آمریکایی‌ها کدخدای ده هستند، با کدخدا بستن راحت‌تر است».
وکیل‌پور خطاب به رئیس جمهور تصریح کرد: حال جناب آقای روحانی خود بگویید پس از جنگ جهانی دوم هیچ کشوری حتی یک تیر به سمت پایگاه و یا کشور آمریکا شلیک نکرده که صحت این ادعا را می‌توان با اشاره به کشور روسیه با داشتن بزرگترین زرادخانه موشکی خود در دنیا اثبات کرد که تاکنون حتی یک موشک با برد 100 کیلومتر به سمت مواضع آمریکا شلیک نکرده؛ ولی توسط پاسداران جان بر کف انقلاب اسلامی بزرگترین پایگاه آمریکا در منطقه موشک باران می‌شود که پس از این حمله موشکی سوالات زیادی در ذهن متبادر می‌شود.
وی با طرح این سوال که آیا جمهوری اسلامی ایران کدخدای دنیاست و یا آمریکا؟ خاطرنشان کرد: آیا توانستید رابطه ایران و آمریکا را از حالت تخاصم به مرحله تنش برسانید؟ آیا توانستید کار را با کدخدا ببندید ؟ آیا مذاکره با آمریکا امکان پذیر و شدنی است؟
دبیرکل حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی افزود: ای‌کاش که رئیس جمهور محترم در رسانه ملی حاضر شود و بپذیرد که محاسبات ایشان در مورد مذاکره اشتباه بوده و قطعاً ملت شریف ایران نیز عذرخواهی فرزند خود را قبول خواهند کرد و در ادامه کار شعار دولت خود را از تدبیر و امید به جهاد و شهادت تغییر دهند.
فارس

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/303847/روحانی-در-رسانه-ملی-حاضر-شود-و-بپذیرد-که-محاسباتش-درباره-مذاکره-اشتباه-بود
بستن   چاپ