پیام ویژه
ارسال پیامک به بلک لیست، ممکن یا غیر ممکن؟
يکشنبه 29 دي 1398 - 10:40:09
پیام ویژه - ارسال پیامک به بلک لیست از جمله خدماتی است برخی شرکت های ارائه دهنده پنل اس ام اس آن را عرضه می کنند.

ارسال پیامک به بلک لیست از جمله خدماتی است برخی شرکت های ارائه دهنده پنل اس ام اس آن را عرضه می کنند. اما آیا میدانید که ارسال پیامک به بلک لیست از کجا شکل گرفت؟ آیا ادعای این شرکت ها در زمینه ارسال پیامک به این شماره های مسدود شده واقعیت دارد؟


`پیام

در واقع، زیاده روی در ارسال پیامک های تبلیغاتی و همچنین پیامک های ارزش افزوده و ارسال گاه و بی گاه آن ها باعث ایجاد مزاحمت برای افراد شده است. مقابله مردم با این موضوع، در نهایت منجر به مسدود کردن پیامک ها از جانب آن ها شده است. به این ترتیب تمامی افرادی که کد لغو پیامک را به اپراتور خود ارسال کرده اند، در لیست سیاه مخابرات قرار گرفته اند. قرار گرفتن در لیست سیاه به این معنی است که امکان ارسال پیامک تبلیغاتی به آن ها وجود ندارد.
این درحالی است که تقریباً 70٪ از کل پیامک های ارسالی به افراد اطلاع رسانی هستند : انتقال پول ، اطلاعات رزرو هتل ، رستوران ، تاکسی ، وضعیت سفارش فروشگاه اینترنتی و غیره . تنها 30٪ باقی مانده از ترافیک پیامک ها مربوط به تخفیف ها و متن های پیامکی تبلیغاتی است.
بسیاری از شرکت ها برای ارائه خدمات به مشتریان وابسته به ارسال پیامک هستند. حال اگر تمامی مشترکین پیامک های خود را مسدود کرده باشند، مسلما آن ها متضرر می شوند.
اما در جواب این سوال که ارسال پیامک به لیست سیاه ( شماره های مسدود شده) واقعیت دارد یا خیر ؟ باید بگوییم بله، واقعیت دارد.
نحوه ارسال پیامک به بلک لیست
اگر قصد دارید به شماره های لیست سیاه پیامک ارسال کنید، باید به شما بگوییم که ارسال پیامک به بلک لیست ، تنها برای پیامک هایی که مضمون اطلاع رسانی دارند امکان پذیر است.حتی شاید درست باشد که بگوییم ارسال پیامک اطلاع رسانی به بلک لیست..!!
دو راه برای رسیدن به این هدف وجود دارد
راه اول : تبدیل خطوط اختصاصی به خطوط خدماتی به عنوان شخص حقوقی
برای ارسال پیامک به شماره های مسدود شما می بایست به عنوان یک فرد حقوقی تقاضای خطوط خدماتی نمایید. به بیان ساده شما می خواهید خدمات خود را به مردم اطلاع رسانی کنید نه اینکه صرفا حجم انبوهی از پیامک هایتان را به عنوان تبلیغات ارسال کنید.
برای درخواست خطوط خدماتی باید مراحل زیر را طی کنید :
ارسال فرم تعهد نامه مبنی بر اینکه شما قصد ارسال پیامک تبلیغاتی را ندارید و تقاضا دارید خطوط اختصاصی شما به خطوط خدماتی تغییر یابد.
از سویی دیگر از آن آنجایی که خطوط خدماتی به اشخاص حقوقی تعلق میگیرد و نه افراد حقیقی باید به عنوان یک شرکت تعهد نامه را تکمیل کرده و اطلاعاتی مانند نام شرکت، شناسه ملی، کد اقتصادی، نام مدیرعامل به همراه کدملی، تلفن شرکت،تلفن مدیرعامل، آدرس و کدپستی، کدملی مدیرعامل،آپلود آگهی تاسیس و یا روزنامه رسمی را در درخواستتان ارائه دهید.
راه دوم : دریافت شماره همراه خدماتی برای ارسال پیامک اطلاع رسانی
این روش محدودیتی برای اشخاص حقیقی و حقوقی ندارد و هر دو گروه می توانند با ارائه مدارک شخصی، یک خط اختصاصی خدماتی دریافت کنند و متن پیامکتان را برای شماره های لیست سیاه مخابرات ارسال کنید و مطمئن باشید که پیام شما بدون درنظر گرفته شدن مسدود بودن و یا نبودن، به شخص مورد نظر میرسد.
اولین نکته ای که در این رابطه وجود دارد این است که ارسال پیامک به بلک لیست، درصورتی امکان پذیر است که پیامک شما جنبه اطلاع رسانی داشته باشد. برای کنترل این مورد لازم است کارشناسان مضمون پیامک شما را تایید کنند تا مطمئن باشند پیامک شما تبلیغاتی نیست.
نکته مهم دیگری که برای ارسال پیامک به بلک لیست مخابرات وجود دارد، این است که استفاده از خطوط خدماتی برای ارسال پیامک، تنها برای مشترکین خودتان امکان پذیر است و شما نمی توانید در پنل اس ام اس خود ازبانک شماره موبایل های هدفمند مانند منطقه ای و ... استفاده کنید.


`پیام

وب وان اس ام اس پیشرو در خدمات پیامکی
اگر یک نگاه واقع بینانه به ارسال پیامک به شماره های مسدود بیندازیم مشخص می شود که مدیریت نادرست تبلیغات، باعث مزاحمت برای مردم و لغو پیامک تبلیغاتی و در نهایت بوجود آمدن خدماتی از قبیل ارسال پیامک به بلک لیست شده است. این در صورتی است که بازاریابی پیامکی یکی از شاخه های اصلی و پربازده بازاریابی در کسب و کارهاست که با مدیریت درست می تواند کسب و کار شما را رونق بخشد.
اما اگر به هر دلیل لازم است با استفاده از خطوط خدماتی، پیامک های اطلاع رسانی خود را به لیست سیاه ارسال کنید، پنل اس ام اس وب و ان https://webone-sms.com قابلیت ارسال پیامک به بلک لیست را برای شما فراهم کرده است تا ضمن ارائه خدمات ارسال پیامک تبلیغاتی، سازمانی، تجاری و ... بتوانید خدمات خود را در کوتاه ترین زمان ممکن و براحتی به مشتریان خود اطلاع رسانی کنید.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/303871/ارسال-پیامک-به-بلک-لیست،-ممکن-یا-غیر-ممکن؟
بستن   چاپ