پیام ویژه
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران خبر داد
فعالیت شبانه روزی 14 هزار نیروی شهرداری در زمان بارش برف
دوشنبه 30 دي 1398 - 12:48:36
پیام ویژه - شهرنوشت: معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران از حضور شبانه روزی 14 هزار نفر از کارکنان شهرداری تهران در زمان بارش برف خبر داد و گفت: با هماهنگی ها و پیش بینی های خوبی که انجام شده بود، شهروندان برای تردد صبحگاهی در شهر با مشکل مواجه نشدند. 

شاپور رستمی در گفت و گو با خبرنگار شهرنوشت، در خصوص اقدامات مناطق 22 گانه در بارش برف و یخ زدایی معابر اظهار کرد: روز گذشته شهرداری تهران اقدامات قابل قبولی در زمان بارش برف و پس از آن در یخ زدایی معابر انجام داد.
وی با اشاره به اینکه روز گذشته 14 هزار نفر در مناطق 22 گانه برای ارائه این خدمات حضور فعال داشتند، افزود: با توجه به شدت بارش برف تمام امکانات موجود در مناطق 22 گانه به کار گرفته شد. همچنین با هماهنگی ها و پیش بینی های خوبی که از شب قبل از بارش برف انجام شد، شهروندان برای تردد صبحگاهی در شهر با مشکل مواجه نشدند.
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران عنوان کرد: تلاش بی دریغ همکارانمان در مناطق 22 گانه از شب تا بامداد باعث شد، ابتدای بامداد مردم هیچ مشکلی برای تردد در بارش برف نداشته باشند. امیدوارم این هماهنگی های خوب در تمام زمینه ها ایجاد شود و شاهد افزایش رضایت شهروندان از اقدامات شهرداری باشیم.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/304363/فعالیت-شبانه-روزی-14-هزار-نیروی-شهرداری-در-زمان-بارش-برف
بستن   چاپ