پیام ویژه
حذف بیمه سه میلیون زن سرپرست خانوار در بودجه 99
چهارشنبه 2 بهمن 1398 - 12:22:57
پیام ویژه - در حالیکه به گفته معصومه ابتکار حدود سه ونیم میلیون زن سرپرست خانوار در کشور وجود دارند، دولت در لایحه بودجه خود سهم بیمه این زنان را حذف کرده است. این در حالی است که در سال‌های گذشته ردیف بودجه زنان سرپرست خانوار وجود داشته است.

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز ، طیبه سیاوشی نماینده مجلس در خصوص بودجه زنان در لایحه سال 99 گفت: «لایحه بودجه امسال حوزه زنان با لایحه سال 97 تفاوت هایی دارد که اولین تفاوت آن حذف جز 19 و 22 از تبصره 14 است که در خصوص بیمه زنان سرپرست خانوار و زنان بد سرپرست می باشد که این مورد در قانون بودجه پارسال وجود داشت ولی امسال حذف شده است لذا کمیته زنان، خانواده و ورزش کمسیون فرهنگی مجددا پیشنهاد این بند را جهت اضافه شدن در مصوبات مجلس داده چون تعهدی بوده که انجام شده و می بایست ادامه پیدا کند.»
این اتفاق در حالی رخ داده که دولت در لایحه ارائه شده، بودجه معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری را بالا برده است. بودجه این معاونت غیرشفاف در ریاست جمهوری برای سال 99 حدود بیست درصد افزایش یافته است. در سال 98 رقم 21 میلیارد تومانی برای این معاونت در نظر گرفته شده بود که امسال این رقم به 25 میلیارد تومان صعود کرده است.
آخرین خبر
2025

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/305188/حذف--بیمه--سه--میلیون--زن--سرپرست--خانوار-در-بودجه--99
بستن   چاپ