پیام ویژه
رسمی: بازگشت میزبانی به نمایندگان ایران در آسیا
پنجشنبه 3 بهمن 1398 - 13:45:57
پیام ویژه - با اعلام مدیران فدراسیون فوتبال میزبانی تیم ملی فوتبال ایران هم در بازیهای مقدماتی جام جهانی در ایران خواهد بود و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز ، در جلسه‌ای که امروز با حضور علی‌نژاد، معاون وزیر ورزش و انصاری‌فرد، خلیل زاده و حمیداوی مدیران عامل سه باشگاه پرسپولیس، استقلال و شهر خودرو با ویندسور جان دبیرکل AFC انجام شد، تیم ایرانی توانست از حق نمایندگان کشور دفاع کند و با تایید AFC تیم‌های ایرانی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان میزبان رقبای خود خواهند بود.
همچنین مقرر شد دیدارهای دو تیم استقلال و شهر خودرو در مرحله پلی آف طبق برنامه ریزی قبلی AFC خارج از ایران برگزار شود و تیم‌های ایرانی در مرحله گروهی میزبان حریفان خود باشند.
با اعلام مدیران فدراسیون فوتبال میزبانی تیم ملی فوتبال ایران هم در بازیهای مقدماتی جام جهانی در ایران خواهد بود و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
تضمین AFC به ایران؛ تمام میزبانی‌ها در ایران انجام می‌شود
طبق توافق حاصل شده و ضمانتی که AFC داده در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بازی‌های رفت تیم‌های ایرانی میهمان هستند اما بازی‌های برگشت به میزبانی ایران برگزار می‌شود و AFC این تضمین را داده است تا شروع دور برگشت ایران بتواند میزبانی مسابقات را بر عهده بگیرد.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/305647/رسمی--بازگشت-میزبانی-به-نمایندگان-ایران-در-آسیا
بستن   چاپ