پیام ویژه
شیعی: پیکان امروز از معمولی هم پایین تر بود/ سرمربی تیم ملی داخلی خواهد بود
شنبه 5 بهمن 1398 - 19:43:11
پیام ویژه - مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: نساجی هم معمولی بود، اما ما از معمولی هم پایین تر بودیم.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز ، محمود شیعی بعد از بازی پیکان مقابل نساجی اظهار داشت: تیم شاداب نیست و فکر می‌کنم باید با تعصب و غیرت بازی کنند. نساجی هم معمولی بود، اما ما از معمولی هم پایین تر بودیم. باید تلاش کنند تا شاداب تر بازی کنند.
وی در مورد وضعیت سلامتی اش گفت: با درخواست دکترها قرار شد ادامه ندهم. بیماری ام خیلی اذیتم می کند و نمی توانم که زیاد در خدمت تیم باشم. درخواست جدایی دادم و فکر می‌کنم چند روز دیگر اتفاق بیفتد.
شیعی در مورد آخرین وضعیت سرمربی تیم ملی گفت: در آخرین هیات رئیسه که بعد از رفتن تاج بود، قرار شد که سرمربی تیم ملی قطعا ایرانی باشد و به تصویب هم رسید. قرار شد تصمیم گیری کنند و بهاروند هم نظر بدهد. در مجموع حتما ایرانی خواهد بود.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد اینکه مردم نگرانند که که جام جهانی را از دست بدهیم، گفت: این اتفاق بد نخواهد افتاد. من با علوی سخنگوی فدراسیون که صحبت کردم در حال جمع بندی هستند و قول های بهاروند اجرایی می‌شود و چند روز آینده گزینه داخلی معرفی خواهد شد.
شیعی در مورد ویلموتس و آیا او شکایت کرده است یا خیر، گفت: در این مورد تاج صحبت کرده است و اینکه شکایت کرده یا نه خبری ندارم.
وی تاکید کرد: فدراسیون حتما با گزینه‌های داخلی صحبت کرده است.
451

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/306306/شیعی--پیکان-امروز-از-معمولی-هم-پایین-تر-بود--سرمربی-تیم-ملی-داخلی-خواهد-بود
بستن   چاپ