پیام ویژه
درخواست مربی پرسپولیس از دروازه بان تراکتور!
يکشنبه 6 بهمن 1398 - 13:23:03
پیام ویژه - تلفنت را خاموش کن، این درخواست داود فنایی بود از رشید مظاهری.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز ، مهرماه سال 93 بود که داود فنایی مربی این روزهای دروازه بان های پرسپولیس به دروازه بانی جوان و ناشناخته به نام رشید مظاهری در تیم ذوب آهن میدان داد.آن هم در بازی حساس با استقلال.
در جدال سنگین استقلال و ذوب آهن در بازی رفت چهاردهمین دوره لیگ برتر و در تاریخ 4 مهرماه 1393 برخلاف انتظار همگان داود فنایی در گفت و گو با یحیی گل محمدی از او خواست تا مظاهری به میدان برود و این اتفاق هم افتاد.
جالب این بود که اگرچه دروازه ذوب آهن یک بار توسط بیک زاده باز شد اما درنهایت سیوهای مظاهری به کمک ذوب آهن آمد تا این تیم اصفهانی با دو گل مقابل استقلال به پیروزی برسد.
اما نکته جالبی که از آن مسابقه در یادها مانده این است که داود فنایی یک هفته قبل از جدال حساس مقابل استقلال به رشید مظاهری گفته بود که در این دیدار بزرگ فیکس است اما برای تمرکز کامل باید تلفن همراهش را به مدت یک هفته و تا روز بازی خاموش کند!اتفاقی که رخ داد و باعت عملکرد خوب مظاهری هم شد!
فنایی در آن مقطع و یک روز پس از بازی با استقلاال در مصاحبه ای در پاسخ به این سوال خبرنگار که آیا چنین درخواستی از مظاهری داشته یا نه گفت:"بله من از او خواستم که تلفنش را خاموش کند، من معتقدم که هیچ کس بالاتر از تیمی که در آن بازی می‌ کند نیست، وقتی پول های این چنینی در فوتبال رد و بدل می‌ شود، مربیان باید بیشتر از این ها کارهای بازیکنانشان را زیرنظر داشته باشند. لزومی ندارد بازیکن دائما تلفن همراه دستش باشد یا اینکه ساعت 3 شب در شبکه های اجتماعی like بگذارد. به همین خاطر علاوه بر تمریناتی که با دروازه‌بان هایم داشته بودم خواسته بود تا رشید تلفن همراهش را خاموش کند."
حال پس از گذشت 5 سال رشید مظاهری دیگر در ذوب آهن بازی نمی کند و یک دروزاه بان ملی پوش است و رقیب جدی بیرانوند و دروازه بان تیم فوتبال تراکتور.رشید این بار رودروری مربی سابق اش یعنی داود فنایی صف ارایی خواهد کرد.این بار مقابل پرسپولیس و در ورزشگاه آزادی و در جدال مستقیم با علیرضا بیرانوند.
451

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/306576/درخواست-مربی-پرسپولیس-از-دروازه-بان-تراکتور!
بستن   چاپ