پیام ویژه
روحانی مکالمات منتقدان و جلسات خصوصی رقبا را چگونه «شنود» می‌کند؟
سه شنبه 8 بهمن 1398 - 8:36:02 AM
پیام ویژه - سؤال اساسی اینجاست که حسن روحانی که بارها از مذمت شنود سخن گفته و نهادهای کشور را متهم کرده است، چگونه به مکالمات و محتوای جلسات خصوصی مورو اشاره‌اش دسترسی دارد؟

به گزارش جام نیوز ، حسن روحانی در بخشی از سخنان روز گذشته خود گفته است: «شماها که در جلسات خصوصی خود می‌گویید مجلس بعدی صددرصد مال ما هست...اگر مال شماست چرا غصه می‌خورید؟ شما که اینجوری در اتاق فکر گفتید مجلس بعدی صددرصد مال ماست؛ الحمدالله مال شماست؛ اگر مال شماست بگذارید یک رقابت شکل بگیرد»
صرف نظر از بازی زودهنگام انتخاباتی رییس جمهور و مجری انتخابات و بدون درنظر گرفت صحت و سقم این ادعا، سؤال اساسی اینجاست که حسن روحانی که بارها از مذمت شنود سخن گفته و نهادهای کشور را متهم کرده است، چگونه به مکالمات و محتوای جلسات خصوصی مورو اشاره‌اش دسترسی دارد؟
رییس جمهور امنیتی با همراهی امنیتی‌ترین کابینه تاریخ، غیر از شنود با چه ابزار دیگری می‌تواند از محتوای جلسات خصوصی منتقدان باخبر شود؟
آیا رد صلاحیت بستگان رییس جمهور او را اینگونه بی‌محابا به میدان جناح‌بازی‌های انتخابات آورده است؟
آیا روحانی با علم به تک رقمی شدن محبوبیت خود و دولتش و البته جناح حامی او، بار دیگر تلاش می‌کند از تجربه انتخابات 92 و 96 برای دوقطبی‌سازی برای انتخابات مجلس هم استفاده کند؟
پیش‌تر منتقدان دولت و برخی نمایندگان مجلس نسبت به‌احتمال شنود از سوی دولت امنیتی حسن روحانی هشدار داده بودند.
منبع: مشرق

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/307295/روحانی-مکالمات-منتقدان-و-جلسات-خصوصی-رقبا-را-چگونه-«شنود»-می‌کند؟
بستن   چاپ