پیام ویژه
حجت‌الاسلام فومنی با شکایت حسن روحانی 60 ضربه «شلاق» میخورد!
يکشنبه 13 بهمن 1398 - 08:20:59
پیام ویژه - دبیرکل کل حزب مردمی اصلاحات با بیان اینکه با شکایت روحانی، به 60 ضربه شلاق محکوم شده‌ام، گفت: برای ما باعث افتخار است که این ضربات شلاق را بخوریم.

به گزارش جام نیوز ، حجت‌الاسلام محمّدزارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات در مراسم هزارمین شماره روزنامه این حزب اظهار داشت: با شکایت آقای روحانی بنده به 60 ضربه شلاق محکوم شدم. برای ما باعث افتخار است که این ضربات شلاق را بخوریم.
وی تاکید کرد: زخم زبان‌های زیادی را تحمل کردیم اما از مسیر خود کوتاه نمی‌آییم و مسیر را با قوت ادامه می‌دهیم.
دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با اشاره به ترور شهید سلیمانی به دستور ترامپ رییس جمهور آمریکا در عراق، گفت: قطعاً سردار قاآنی راه روشن و به‌حق سردار سلیمانی را با قوت ادامه خواهند داد.
فومنی خاطرنشان کرد: ما پای آرمان‌های انقلاب، امام (ره) و مقام معظّم رهبری (مد ظله العالی) ایستاده‌ایم و تا آخر هم خواهیم ایستاد.
گفتنی است در حالی حجت‌الاسلام محمّدزارع فومنی به شکایت رئیس جمهور به 60 ضربه شلاق متهم شده است که حسن روحانی در ابتدای ریاست جمهوری اش از بستن دهان منتقدان به خدا پناه برده بود و در جای دیگری گفته بود دولت از منتقدان تقدیر میکند و به آنها جایزه می دهد. وزیر اطلاعات دولت روحانی هم گفته بود لب‌های کسی که انتقاد می کند را می بوسد!
منبع: فارس

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/309469/حجت‌الاسلام-فومنی-با-شکایت-حسن-روحانی-60-ضربه-«شلاق»-میخورد!
بستن   چاپ