پیام ویژه
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران:
اجرای 83 درصد از پروژه استاد معین در دوره مدیریت شهری فعلی
دوشنبه 14 بهمن 1398 - 14:41:07
پیام ویژه - معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از اجرای 83 درصد از پروژه استاد معین در دوره مدیریت شهری فعلی خبر داد.

صفا صبوری دیلمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی شهر، با بیان اینکه تونل-زیرگذر خیابان‌های استاد معین و آزادی اولین تونل و زیرگذری است که یک سوم مساحت آن به عابر پیاده و دوچرخه سواران اختصاص داده شده، عنوان کرد: ایستگاه اتوبوس خط ویژه در بالای این تونل قرار دارد و پل عابر پیاده‌ای هم در بالای ایستگاه اتوبوس پیش بینی شد. این پل عابر پیاده باید جمع آوری شود تا شهروندان با فاصله ارتفاعی کم‌تر از پیاده‌رو‌های خیابان آزادی و ایستگاه اتوبوس خط ویژه وارد طبقه بالایی تونل شوند؛ سپس به صورت ایمن و ایزوله شده در تونل عبور کنند.
به گفته معاون فنی و عمران شهرداری تهران؛ تونل-زیرگذر خیابان‌های استاد معین و آزادی اولین تونلی است که شهروندان و خودرو‌ها به صورت همزمان می‌توانند از آن استفاده کنند.
صبوری دیلمی در‌مورد ساخت این پروژه توضیح داد: این تونل توسط مدیریت شهری گذشته در سال 1393 شروع و سال 1395 به علت مخالفت پلیس راهنمایی و رانندگی با نقشه طراحی شده متوقف شد. مدیریت شهری فعلی این پروژه را در سال 1396مورد بازنگری و طراحی مجدد قرار داد. در مرداد سال 1397 طراحی اصلی آماده و به پیمانکار بابت اجرا ابلاغ شد. از مرداد ماه سال گذشته تا بهمن ماه سال 1398 این پروژه تکمیل شد؛ یعنی بیش از یک سال و نیم بخش اعظم پروژه به پایان رسید.
معاون فنی و عمران شهرداری تهران اظهار کرد: مدیریت شهری گذشته 16.7 درصد از پروژه تونل-زیرگذر خیابان‌های استاد معین و آزادی را انجام داد و باقی آن را مدیریت شهری فعلی به سرانجام رساند.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/310005/اجرای-83-درصد-از-پروژه-استاد-معین-در-دوره-مدیریت-شهری-فعلی
بستن   چاپ