پیام ویژه
صنعاء: صبرمان در «الحدیده» به سر آمده است
سه شنبه 15 بهمن 1398 - 10:06:39
مشرق نیوز
پیام ویژه - رئیس هیأت صنعاء در کمیته هماهنگی مشترک، در دیدار با رئیس تیم ناظران سازمان ملل در یمن، یادداشت اعتراضی درباره نقض مکرر توافق سوئد به وی تحویل و از پایان صبر صنعاء در سایه سکوت سازمان ملل خبر داد.
به گزارش مشرق ، «محمد القادری» رئیس تیم صنعاء در کمیته هماهنگی مشترک اعلام کرد، این تیم با ژنرال «آبهیجیت گوها» رئیس تیم ناظران سازمان ملل در یمن، دیدار و یادداشت اعتراضی درباره نقض مکرر توافق سوئد به دست ائتلاف سعودی به وی ارائه کرده است.
بیشتر بخوانید:
حملات هوایی ائتلاف سعودی به مناطق مختلف یمن
سورپرایز پدافند هوایی یمن برای جنگنده‌های F15 سعودی
بر اساس گزارش شبکه «المسیره»، القادی گفت، مختصات و مواضع «دشمن» و نیروهایش به ژنرال گوها تحویل و تأکید شد ائتلاف سعودی در حال دامن زدن به تنش‌های خطرناک در ساحل غربی است و این یک پیش‌زمینه خطرناک برای نقض بیشتر توافق سوئد به شمار می‌رود.
وی تصریح کرد: صبر ما هم حدی دارد و در برابر سکوت سازمان ملل و عدم اتخاذ هیچ تصمیمی از سوی این سازمان، دست بسته نخواهیم نشست.
نیروهای ائتلاف سعودی بیش از یک سال است که از اجرای توافق سوئد سرباز می‌زنند و سازمان ملل هیچ موضع جدی از خود در این زمینه نشان نمی‌دهد.
توافق سوئد در پی مذاکرات میان تیم صنعا و دولت مستعفی یمن در دسامبر 2018 در استکهلم امضا شد و از جمله مفاد آن برقراری آتش‌بس در الحدیده بود.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/310305/صنعاء--صبرمان-در-«الحدیده»-به-سر-آمده-است
بستن   چاپ