پیام ویژه
وزیر صنعت : مردم یک میلیون دستگاه پیش خرید کرده اند
پنجشنبه 17 بهمن 1398 - 14:10:31
پیام ویژه - وزیر صنعت می گوید تاکنون یک میلیارد و 200 میلیون یورو در حوزه‌های مختلف در چارچوب میزها داخلی‌سازی شده است، اما آمار داخلی‌سازی توسط مردم و شرکت‌ها بیش از این رقم است.این یک‌میلیارد و 200 میلیون یورو کاهش ارزبری داخلی سازی، بر اساس استانداردهای جهانی حداقل 100 هزار فرصت شغلی باید به‌وجود آورده باشد.

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز ، به گفته رحمانی کاهش تعهدات دو خودرو ساز را در برنامه کاری ویژه داشتیم، حدود یک میلیون نفر از مردم پیش خرید داشتند، همت شد و تعهدات به جاهایی خوبی رسید و خودورسازان قول داده‌اند که معوقات را تا خرداد ماه 99 صفر خواهند کرد.
وی ادامه داد: در حوزه تنظیم بازار و ثبات قیمت‌ها و عرضه و فروش خودرو، برنامه داریم. با قطعه سازان قرارداد دراز مدت باید بسته شود.رحمانی افزود: واگذاری‌ها را با جدیت دنبال خواهیم کرد، شرکت‌ها باید واگذار شود تا هزینه‌های مالی کاهش یابد و بسمت کارهای بزرگ برویم.
وزیر صمت در ادامه گفت: بر روی پلتفرم‌های مشترک داریم کار می‌کنیم، قیمت و کیفیت با هم مرتبط است.به جای افزایش قیمت باید بهره‌وری بالا برود، با حذف شرکت‌های چند لایه قیمت نیز پایین می‌آید.ایران خودرو بدنه فعال و مدیریت خوبی دارد، با رونمایی از خودروهای جدید و تحویل به موقع خودرو‌ها به مشتریان، رضایتمندی مردم نیز به‌دست می‌آید.
وی در پایان اشاه کرد: مردم نباید احساس کنند که در فروش، رانت یا تبعیضی قائل هستیم، اگر مورد مستندی بود، نمایندگی که اخلال ایجاد کند را لغو امتیاز می‌کنیم.
خودروتک
2025

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/311160/وزیر-صنعت----مردم--یک--میلیون--دستگاه--پیش--خرید--کرده-اند
بستن   چاپ