پیام ویژه
درمان طبیعی عوارض خطرناک انسداد ریه ها در اثر سموم آلودگی هوا و دخانیات
سه شنبه 22 بهمن 1398 - 00:45:29
آخرین خبر تحلیل
پیام ویژه -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

سایز متن الف الف
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/6057892
٨٣
٠
بازار / دکتر غلامرضا معصومی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه سالیانه در جهان چند میلیون نفر در اثر آلودگی هوا جان خود را از دست می‌دهند، گفت: این مرگ‌ومیر به طور خاص مربوط به بیماری‌هایی چون آسم، برونشیت، تنگی نفس، حملات قلبی و آلرژی‌های مختلف تنفسی است. قرار گرفتن در معرض آلودگی هوا و استعمال دخانیات، بیماری‌های ریوی سابق در افراد را تشدید یا بدتر میکند و منجر به رشد یا پیشرفت بیماری‌های مزمنی مانند سرطان ریه، برونشیت ریه، آمفیزم و بیماری‌های انسداد ریوی میشود.
بنابراین نیاز ریه ها به پاکسازی از دود و دم و آلودگی ها باید جدی در نظر گرفته شود. پاکسازی ریه ها از سموم، ضمن اینکه سلامت دستگاه تنفسی را به همراه دارد، کل سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند و سطح سلامت عمومی بدن را نیز افزایش میدهد.
شرکت نوشین شهد پس از مطالعات فراگیر در طب سنتی و طبیعی، موفق به تولید محصولی موثر برای پاکسازی ریه ها شده است. ترکیب مقطر غلیظ یازده گیاه فران با بهره گیری از بهترین و موثرترین گیاهان و با فرمولاسیون خاص خود و با باز کردن گرفتگی ها و انسداد ریه و دفع انواع آلودگی ها و عفونتهای ناشی از سرماخوردگی موجب پاکسازی و بهبود عملکرد ریه و سیستم تنفسی می شود.
قیمت محصول: پک کامل برای یک دوره مصرف یک ماهه با تخفیف ویژه 26 درصدی همراه با ارسال رایگان فقط 198 هزار تومان.
نحوه سفارش محصول: برای سفارش این محصول میتوانید عدد 1 را به 3000515 پیامک کرده و یا به سایت فرطب به نشانی اینترنتی farteb.com مراجعه نمایید.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/313571/درمان-طبیعی-عوارض-خطرناک-انسداد-ریه-ها-در-اثر-سموم--آلودگی-هوا-و-دخانیات
بستن   چاپ