پیام ویژه
واکنش کاربران توییتر به گاف بزرگ ایران اینترنشنال+تصاویر
پنجشنبه 24 بهمن 1398 - 12:24:56
پیام ویژه - رسوایی بزرگ رسانه سعودی ایران اینترنشنال پس از پخش گزارش باشگاه خبرنگاران جوان با واکنش‌های جالب کاربران فضای مجازی همراه شد.

به گزارش جام نیوز ، پس از انتشار فیلم‌های گرفته شده از خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان و رسوایی بزرگ رسانه سعودی ایران اینترنشنال توسط دوربین مخفی، این شبکه که قصد بایکوت خبری جشن پیروزی انقلاب اسلامی و سوء استفاده از این کمپین ساختگی را داشت، در اقدامی غیرحرفه‌ای خبرها و برنامه‌های تحلیلی خود را غیرفعال و از دسترس خارج و در اقدامی رو به عقب و منفعلانه با انتشار بیانیه ای سعی کرد این رسوایی را به نحوی توجیه کند.
در بیانیه این شبکه سعودی آمده است:
"در تصاویری که در یکی از بخش‌های خبری شبکه 1 سیما پخش شده، آنها در قالب برنامه «دوربین مخفی» خودشان را از موافقان تحریم انتخابات معرفی می‌کنند و از حاضران می‌خواهند در انتخابات شرکت نکنند.
بر اساس این تصاویر، برخی از شرکت‌کنندگان در راهپیمایی به اقدام آنها درباره تحریم انتخابات اعتراض می‌کنند و حتی زمینه درگیری میان راهپیمایان و این افراد ایجاد می‌شود.
روز گذشته تصاویری از این افراد بدون اشاره به پیش‌زمینه آن در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد و به نظر می‌رسد هدف از این کار، پخش اطلاعات نادرست و بی اعتبار کردن کارزارهای تحریم انتخابات مجلس است که قرار است دوم اسفندماه برگزار شود".
گاف بزرگ ایران اینترنشنال تا جایی سروصدا کرد که این شبکه، شب گذشته نیز برنامه‌ای را به آن اختصاص داد و به تحلیل و توجیه ماجرا پرداخت.
پس از رسوایی بزرگ این رسانه وابسته به جنایتکاران سعودی و دروغ‌پراکنی آنها علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، کاربران فضای مجازی نیز دست به کار شدند و با انتشار کامنت‌هایی ذیل پست‌های صفحه اینستاگرام شبکه ایران اینترنشنال، ضمن اعلام انزجار و تنفر از بدخواهان این سرزمین، به آنها گوشزد کردند که پرشورتر از هر دوره در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت خواهند کرد و اجازه نخواهند داد مزدوران رسانه‌ای سعودی و غربی برای آنها تصمیم بگیرند.
در ادامه نمونه‌هایی از پست‌های کاربران در واکنش به رسوایی این بنگاه دروغ‌پراکنی در صفحات ایران اینترنشنال را مشاهده می‌کنید:


`پیام



`پیام



`پیام



`پیام



`پیام



`پیام



`پیام



`پیام



`پیام



`پیام



`پیام



`پیام



`پیام



`پیام



`پیام



`پیام



`پیام



`پیام



`پیام



`پیام


منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/314300/واکنش-کاربران-توییتر-به-گاف-بزرگ-ایران-اینترنشنال-تصاویر
بستن   چاپ