پیام ویژه
فوتبالیست‌های بزرگ معتاد به مواد مخدر را می‌شناسید؟! +عکس
پنجشنبه 24 بهمن 1398 - 12:25:06
پیام ویژه - در دنیای فوتبال بسیاری از بزرگان بوده‌اند که در دام اعتیاد گرفتار شدند.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز ، در دنیای فوتبال احتمالا با اخبار تکان دهنده‌ای نظیر مصرف مشروبات الکلی توسط بازیکنان اروپایی و محرومیت‌های سنگین علیه آنان روبرو شده‌اید، اتفاقی که در این باره وین رونی ستارۀ سابق انگلیس و منچستریونایتد پرچمدار آن بود؛ اما بیش از این‌ها اعتیاد دائم برخی ستارگان فوتبال به مواد مخدر از همه این‌ها ترسناک‌تر است!


`پیام

مشخصاً همگی از اعتیاد سنگین دیگو مارادونا افسانه‌ای به کوکائین مطلع هستیم؛ اتفاقی که باعث شد تا او اختالات عصبی و روحی عجیبی را پیدا کند، اما سوال اصلی این است که آیا دیگر بازیکنان بزرگ معتاد به مواد مخدر را می‌شناسید؟!
1_ مارک بوسنیچ


`پیام

ستارۀ خوش‌چهرۀ سال‌های دور فوتبال استرالیا و باشگاه چلسی که طرفداران زیادی را در کشورمان بابت آن نبرد جنجالی برابر تیم ملی کشورمان پیدا کرد، به دلیل اعتیاد سنگین به کوکائین و مصرف روزانه 10 گرم از این مادۀ خطرناک، برای مدت‌ها از سوی باشگاه چلسی با محرومیت روبرو شد!
2_ رنه هیگوئیتا


`پیام

دوست صمیمی پابلو اسکوبار که در زمینۀ مصرف مواد مخدر اسیر این دام شد، روزهای بسیار تلخی را سپری کرد! تا جایی که کارش به افسردگی حاد کشیده شد و به شکلی عجیب از این اتفاق ترسناک نجات پیدا کرد و امروز به عنوان مربی دروازه‌بان در فوتبال آسیا فعالیت دارد.
3_ آدریانو


`پیام

سوپراستار برزیلی سابق اینتر و برزیل، نه تنها در زمینۀ اعتیاد به مواد مخدر شناخته می‌شود، بلکه این روزها در قامت یک توزیع کننده و قاچاقچی در برزیل شناخته می‌شود که حسابی اعتبار او را نابود و خدشه‌دار کرده است.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/314305/فوتبالیست‌های-بزرگ-معتاد-به-مواد-مخدر را-می‌شناسید؟!--عکس
بستن   چاپ