پیام ویژه
لزوم ورود جدی شورای نگهبان به موضوع تایید صلاحیت یک نماینده؛
تاج‌گذاری «تاجگردون» در ستاد انتخاباتی!
يکشنبه 27 بهمن 1398 - 08:45:15
پیام ویژه - غلامرضا تاجگردون، نماینده دوره نهم و دهم مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی، که پیش از این در انتخابات مجلس یازدهم به دلایل مسائل مالی رد صلاحیت و پس از مدتی بنا به دلایلی نامعلوم(!) تایید صلاحیت شد، جشنی به مناسبت آغاز ستاد انتخاباتی خود برکزار کرده که با واکنش منفی کاربران فضای مجازی همراه شده است.

به گزارش جام نیوز ، همزمان با آغاز تبلیغات انتخاباتی نمایندگی مجلس شورای اسلامی، برخی از کاندیداها با خرج مبالغی خارج از عرف، برای صندلی بهارستان چنگ و دندان تیز کرده اند!
در این بین غلامرضا تاجگردون، نماینده دوره نهم و دهم مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی، که پیش از این در انتخابات مجلس یازدهم به دلایل مسائل مالی رد صلاحیت و پس از مدتی بنا به دلایلی نامعلوم(!) تایید صلاحیت شد، جشنی به مناسبت آغاز ستاد انتخاباتی خود برکزار کرده که با واکنش منفی کاربران فضای مجازی همراه شده است.
حجت الاسلام لواسانی، امام جمعه لواسان در صفحه توئیتر خود نوشت: «احتمالا جشن افتتاح ستاد تاجگردون را دیده‌اید. شورای محترم نگهبان وی را رد صلاحیت کرد و مجدداً تایید. الان چه می‌کند؟ آیا وهن نظام و وهن مجلس نیست؟ آیا همین برای رد صلاحیت وی کافی نیست؟!»


`پیام


علی قلهکی، از فعالان فضای مجازی هم در این خصوص نوشت: «بارها فیلم افتتاح ستاد تاجگردون و جشن انتخاباتی او را دیدم افسوس می‌خورم چرا چنین فردی در دهه‌ی 5 انقلاب با چنین مخارج سنگین انتخاباتی در شهری محروم، تایید شده است؟! همین الان هم شورای نگهبان ورود کند، دیر نیست!»


`پیام


امیر سیاح، از کارشناسان اقتصادی نیز نوشته است: «کسانی که ندانم‌کاری‌ های‌شان در #مجلس باعث فشارمعیشتی بر مردم شده، برای حضور مجدد در خانه‌ملت، جشن برپا کرده‌اند تلخی ماجرا اینجاست که مردم غارت شده دراین جشن، کف میزنند.»


`پیام


کاربر دیگری با عنوان بی نشان نوشت: «این مراسم #دهه_فجر نیست؛ افتتاح بزرگترین کارخانه تولید فلان در منطقه هم نیست؛ عروسی نوه نتیجه ملکه انگلیس هم نیست! - افتتاح ستاد انتخاباتی #تاجگردون است... واقعا نمایندگی مجلس و حفظ آن، صدها میلیارد می‌ارزد که اینطور برایش خرج می‌کنند.»


`پیام


کاربری دیگر با انتقاد از شورای نگهبان نوشته است: «آقایون شورای نگهبان! بیائید و تحویل بگیرید این هم مصلحت اندیشی شما... والله والله والله فردای قیامت همه شما پاسخگو خواهید بود.. ای کاش وصیت نامه شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز رو بارها بخونید به خصوص اونجایی که خطاب به علماء نوشته است.»


`پیام


اسماعیل معنوی، از فعالان رسانه ای نیز در این خصوص نوشت: «#تاجگردون شاید نماینده خوبی برای مردم نباشه، اما نشون داد می تونه مسئول خوبی برای برگزاری افتتاحیه جام جهانی باشه!»


`پیام


پیش از این نیز شبهات مالی در پرونده اقتصادی تاجگردون و سبک زندگی لاکچری وی که فاصله فروانی با قشر متوسط جامعه دارد حرف و حدیث های فروانی را به وجود آورده بود.
با این وجود به نظر می رسد شورای نگهبان -که در ابتدا تاجگردون را رد صلاحیت کرده بود- بایست به تصمیم اولیه خود در قبال نامزدی که چنین متکبرانه و بدون توجه به وضعیت معیشتی مردم، تنها برای آغاز فعالیت ستاد انتخاباتی خود چنین جشنی را می گیرد بازگردد و مصالح انقلاب را بر مصالح اشخاص ترجیح دهد.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/314974/تاج‌گذاری-«تاجگردون»-در-ستاد-انتخاباتی!
بستن   چاپ