پیام ویژه
کسب دو مدال توسط بانوی شناگر سیستان و بلوچستان در المپیاد کارگران کشور
يکشنبه 27 بهمن 1398 - 10:39:24
وزارت رفاه
پیام ویژه - حوریه جعفری بانوی شناگر سیستان و بلوچستان در سومین دوره المپیاد ورزشی اتحادیه بانوان کارگر موفق به کسب دو مدال شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، رییس هیئت ورزش کارگری استان با اعلام این خبر گفت: سومین دوره المپیاد ورزشی اتحادیه بانوان کارگر با شرکت ورزشکارانی از 23 استان کشور در 6 رشته ورزشی به میزبانی تهران برگزار شد.
سید مهدی امیر جهانشاهی افزود: تیم بانوان کارگر سیستان و بلوچستان در این دوره از مسابقات با 6 ورزشکار شرکت کرد که در پایان حوریه جعفری بانوی شناگر استان در کرال پشت موفق به کسب مدال نقره و در شنای قورباغه مدال برنز شد.
وی در ادامه اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون 60 ورزشکار سیستان و بلوچستان در دو بخش آقایان و بانوان به مسابقات قهرمانی کارگران کشور اعزام شدند.
رییس هیئت ورزش کارگری استان افزود: کسب 14 مدال رنگارنگ در رشته های ووشو، مسابقات رزمی و شنای بانوان حاصل کار ورزشکاران کارگر سیستان و بلوچستان در رقابت های کشوری است.
امیر جهانشاهی گفت: همچنین امسال با همکاری اداره کل ورزش و جوانان 3 دوره آموزشی در رشته های آمادگی جسمانی بانوان، جودوی بانوان و جودوی آقایان توسط این هیئت برنامه ریزی و اجرا شده است.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/315082/کسب-دو-مدال-توسط-بانوی-شناگر-سیستان-و-بلوچستان-در-المپیاد-کارگران-کشور
بستن   چاپ