پیام ویژه
رئیس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار خبر داد:
انعقاد تفاهم نامه‌های آموزشی با سازمان نظام مهندسی معدن/ برگزاری حدود 7 میلیون و 500 هزار نفرساعت آموزش فنی طی 10 سال گذشته در مرکز تحقیقات
يکشنبه 4 اسفند 1398 - 10:42:39
وزارت رفاه
پیام ویژه - ‎رئیس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از انعقاد تفاهم نامه‌هایی با سازمان نظام مهندسی معدن، شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ و برخی نهادهای دیگر در راستای اجرای سیاست های آموزشی این مرکز خبر داد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، " امیر عباس پرکنی"، امروز یکشنبه چهارم اسفند در مراسم بزرگداشت پنجاهمین سالروز تاسیس این مرکز، با بیان این که سیاست ما استفاده از مجموعه های تخصصی در این حوزه ها بوده است، اظهار کرد: در این راستا تفاهم هایی با سازمان نظام مهندسی معدن، شرکت توریع نیروی برق تهران بزرگ و سایر نهادهای تخصصی داشته ایم که امیدواریم با توجه به سیاست هایی که درباره آموزشهای تخصصی برای جامعه هدف داریم بتوانیم آنها را اجرایی کنیم.
‎رئیس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار همچنین به اقدامات انجام شده این مرکز برای حفاظت از کارگران اشاره کرد و گفت: تهیه منابع آموزشی، برگزاری سمینارها و کنفرانس های تخصصی، تدوین و اجرای برنامه های آموزشی ایمنی و بهداشت کار، تلاش برای عقد تفاهم نامه با سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برخی از اقدامات این سازمان بوده است. همچنین مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار حدود 7 میلیون و 500 هزار نفر ساعت آموزش در بخش فنی، 500 هزار نفر ساعت خدمات نمایشگاهی در 10 سال گذشته داشته است.
وی در تشریح اقدامات انجام شده مرکز تحقیقات و تعلیمات فنی و بهداشت کار ادامه داد: در بخش تحقیقات نیز اندازه گیری عوامل آسیب زای شیمیایی و فیزیکی و تهیه دستورالعمل های حفاظت فنی و تست و تایید وسایل حفاظت فردی در دستور کار است که در این راستا بالغ بر 73 هزار مورد حفاظت فنی و وسایل تجهیزات فردی را تحت پوشش داده ایم؛ همچنین 15 میلیون پوستر نیز در این راستا در کشور در ١٠ سال گذشته توزیع شده است.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/317845/انعقاد-تفاهم-نامه‌های-آموزشی-با-سازمان-نظام-مهندسی-معدن--برگزاری-حدود-7-میلیون-و-500-هزار-نفرساعت-آموزش-فنی-طی-10-سال-گذشته-در-مرکز-تحقیقات
بستن   چاپ