پیام ویژه
هشدار جدی پلیس به دلالان بازار خودرو
يکشنبه 4 اسفند 1398 - 11:22:34
پیام ویژه - رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: عده‌ای بی‌وجدان با مطرح شدن بحث FATF برای بالا بردن نرخ دلار اقدام کرده‌اند، این افراد که مخصوصاً در فضای مجازی به صورت ناگهانی نرخ دلار و خودرو را به صورت فضایی بالا می‌برند، منتظر برخورد شدید دستگاه انتظامی و قضائی باشند.

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز ، سردار حسین رحیمی در برنامه تلویزیونی با بیان اینکه دشمن جنگ عظیم اقتصادی را علیه مردم، نظام و ایران ما راه‌اندازی کرده، اظهار کرد: عده‌ای بی‌وجدان با مطرح شدن بحث FATF برای بالا بردن نرخ دلار اقدام کرده‌اند. این افراد که مخصوصاً در فضای مجازی به صورت ناگهانی نرخ دلار و خودرو را به صورت فضایی بالا می‌برند، منتظر برخورد شدید دستگاه انتظامی و قضائی باشند و با آنها تعارفی نداریم.
رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه انجام اینگونه اقدامات گناه بزرگ و کمک به امریکا است، تصریح کرد: امروز دشمن شمشیر خود را از رو بسته و دنبال ضربه زدن به ملت ایران است.این مقام انتظامی ضمن هشدار جدی به دلالان، سوداگران و افرادی که در فضای مجازی به دنبال ارائه قیمتهای دروغین هستند، گفت: برخورد جدی با این افراد در دستور کار پلیس قرار دارد.
گسترش نیوز
2025

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/317854/هشدار-جدی--پلیس--به--دلالان--بازار-خودرو
بستن   چاپ