پیام ویژه
حاشیه دیدار استقلال و ذوب‌آهن؛
فریاد مجیدی بر سر مطهری/ شادی گل ضد ویروسی دانشگر و قائدی+عکس
يکشنبه 4 اسفند 1398 - 20:09:47
پیام ویژه - سرمربی تیم فوتبال استقلال در جریان نیمه اول مسابقه از مهاجم تیمش عصبانی شد و بر سر وی فریاد کشید.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز ، نیمه اول تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن با تک‌ گل محمد دانشگر به سود آبی‌پوشان به پایان رسید.
* بعد از به ثمر رسیدن گل تیم استقلال محمد دانشگر که هفته گذشته با انتقادات فراوانی به خاطر بازی با الاهلی عربستان مواجه شده بود خوشحالی خود را با مهدی قائدی که روی نیمکت نشسته است تقسیم کرد. دانشگر بعد از گل‌زنی مستقیماً به سمت مهاجم جوان آبی‌پوشان رفت و بدون اینکه به وی دست بدهد خوشحالی خود را با پاهای خود با این بازیکن انجام داد تا شادی وی مطابق با اتفاقات این روزها پیرامون ویروس کرونا صورت بگیرد.

پیام ویژه


پیام ویژه


* رسول کربکندی مدیر سازمان فوتبال ذوب‌آهن با حضور در جایگاه ویژه مسابقه دو تیم را از نزدیک تماشا کرد.
* در جریان نیمه اول مسابقه فرهاد مجیدی در یک صحنه از ارسلان مطهری مهاجم تیمش به خاطر از دست دادن توپ به شدت عصبانی شد و با صدایی بلند فریاد کشید (ارسلان چرا توپ را لو می‌دهی) تا در ورزشگاه خالی صدای فریاد سرمربی آبی‌پوشان به گوش برسد. البته چند دقیقه بعد مجیدی به تحسین مطهری پرداخت و از اینکه وی در یک صحنه برای گرفتن توپ تلاش زیادی انجام داد او را تشویق کرد.
* نکته جالب توجهی که در بازی امروز دیده می‌شود این است که هیچکدام از بازیکنان داخل زمین و حتی داوران و اعضای دو تیم با یکدیگر دست نمی‌دهند و وقتی یکدیگر را می‌بینند با فاصله با هم صحبت می‌کنند. تنها دروازه‌بان ذخیره ذوب آهن است که در بین دو نیمه یکی از هم‌بازیان خود را در آغوش گرفت و از تلاش وی در نیمه اول تشکر کرد.
451

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/318050/فریاد-مجیدی-بر-سر-مطهری--شادی-گل-ضد-ویروسی-دانشگر-و-قائدی-عکس
بستن   چاپ