پیام ویژه
اقدام تعجب آور خانم بازیگر +عکس
دوشنبه 5 اسفند 1398 - 20:16:45
پیام ویژه - ویدیوئی در صفحه اینستاگرام بهنوش بختیاری استوری شد که واقعا تعجب آور و یا بهتر است گفته شود شرم‌آور است.

به گزارش جام نیوز ، چند روز گذشته به دلیل خطر ابتلا به شیوع بیماری کرونا بسیاری از اقلام بهداشتی مانند ماسک، محلول ضد عفونی کننده و ... از سوی مردم خریداری شده و نایاب شده‌اند.
در این میان اتفاقات ناخوشایندی هم رخ داده است از افزایش سرسام‌آور قیمت‌ها، احتکار، گرانفروشی و ... همین وسائل بهداشتی، اما آنچه در این میان بسیار ناراحت‌کننده و تاسف آور است کاسبی و سواستفاده برخی افراد با بهره بردن از ترس و نگرانی مردم در شرایط خاص پیش آمده است.
در چنین شرایطی، ویدیوئی در صفحه اینستاگرام بهنوش بختیاری استوری شد که واقعا تعجب آور و یا بهتر است گفته شود شرم‌آور است.
خانم بازیگر یک محلول گیاهی در دست گرفته و از تاثیرات آن بر دستگاه تنفسی گفته و در لابلای این حرف‌ها اشاره می‌کند به بیماری‌های ویروسی و مشخصا از ویروس کرونا هم اسم آورده و بعد محصول مورد نظر را تبلیغ می‌کند و ...
پرسش این است که این محلول یا مایع درمانی چیست؟ آیا استاندارد‌های سلامت و بهداشت و درمان را دارد که ایشان در صفحه‌ای با چند میلیون فالوئر دارد آنرا تبلیغ می‌کند؟ آیا اساسا اجازه دارد در این زمانه پر از استرس و نگرانی بابت ویروس کرونا با چنین دستاویزی به فروش محصول بپردازد؟ آیا هیچ وزارتخانه‌ای، نهادی، سازمانی و ... نباید نظارتی حداقلی بر چنین رویه‌هایی داشته باشد؟
آیا هیچ کسی نباید به خانم سلبریتی بگوید بر چه اساسی چنین ادعایی را مطرح می‌سازی؟

پیام ویژه


منبع: عصرایران
106

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/318471/اقدام-تعجب-آور-خانم-بازیگر--عکس
بستن   چاپ