پیام ویژه
بازداشت رئیس سابق هیئت رادیو و تلویزیون سعودی
دوشنبه 5 اسفند 1398 - 21:34:55
پیام ویژه - این حساب کاربری بدون اشاره به جزئیات بازداشت این فعال رسانه‎ای، خاطرنشان کرد که الشریان در سپتامبر 2019 از سمت ریاست هیئت رادیو و تلویزیون برکنار شد.

به گزارش جام نیوز ، رسانه‎ها در عربستان سعودی از بازداشت رئیس سابق هیئت رادیو و تلویزیون این کشور به جرم اعلام افشاگری درباره مسائل "حساس" کشور، خبر دادند.
خبرگزاری آناتولی در این باره گزارش داد که حساب کاربری "معتقلی الرأی" (بازداشت‎شدگان آزادی بیان در عربستان سعودی) در توئیتر، امروز -دوشنبه- اعلام کرد: خبرها حاکی از بازداشت "داوود الشریان" رئیس سابق هیئت رادیو و تلویزیون عربستان است که از اوایل ماه فوریه گذشته ناپدید شده بود.
این حساب کاربری بدون اشاره به جزئیات بازداشت این فعال رسانه‎ای، خاطرنشان کرد که الشریان در سپتامبر 2019 از سمت ریاست هیئت رادیو و تلویزیون برکنار شد.
حساب کاربری "عاجل السعودی"، که نزدیک به ارگان‎های تصمیم‎گیری در عربستان سعودی است، پیشتر توییتی درباره بازداشت الشریان منتشر کرده بود ولی کمی بعد از انتشار، آن را حذف کرد.
مقام‎های سعودی تاکنون به اخبار بازداشت داوود الشریان واکنشی نشان نداده‎اند.
اظهارنظر این خبرنگار عربستانی در برنامه "ماحنا بساکتین" در تلویزیون رسمی "سی بی سی" درباره مسائل "حساس" کشور از جمله فرار دختران سعودی و اتباع خارجی که با مردان سعودی ازدواج کرده‎اند، بحث و جنجال زیادی ایجاد کرده است.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/318492/بازداشت-رئیس-سابق-هیئت-رادیو-و-تلویزیون-سعودی
بستن   چاپ