پیام ویژه
درخواست رییس کمیته سلامت شورای شهر تهران
فرودگاه امام خمینی (ره) هر چه سریعتر ضدعفونی شود
سه شنبه 13 اسفند 1398 - 11:49:16
پیام ویژه - انتشار اخباری مبنی بر انتقال کرونا توسط مسافران ایرانی به سایر کشور ها این امر را تقویت می کند که لازم است که هر چه سریع‌تر فرودگاه امام خمینی (ره) ضدعفونی شود .

به گزارش شهرنوشت ناهید خداکرمی در دویست و سومین جلسه علنی شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود با بیان اینکه تعدادی از ایرانیان با خروج از کشور موجب انتقال اپیدمی کرونا به برخی از کشورها شده‌اند، گفت: این مسئله دو حالت دارد یا تعدادی از افراد آلوده به این ویروس هستند کهعلامتی ندارند یا مرز خروجی کشور یعنی فرودگاه امام خمینی (ره) آلوده است .
او با علم بر اینکه فرودگاه امام خمینی (ره) در حوزه خدماتی شهرداری تهران نیست، گفت: با این حال لازم است شهردار تهران که در ستاد عملیات کرونا عضویت دارد این موضوع را پیگیری کند .
رییس کمیته سلامت شورای شهر تهران اضافه کرد: به نظر می‌رسد لازم است تمامی قسمت‌های فرودگاه امام خمینی (ره) و تمام وسایلی که با این فرودگاه در ارتباط هستند همچون واگن‌های مترو، تاکسی‌ها و حتی فضای پیرامونی و داخلی فرودگاه مورد ضدعفونی هر چه سریع‌تر قرار گیرد .
خداکرمی تاکید کرد: شهردار تهران باید این موضوع را در جلسه ستاد عملیاتی کرونا مطرح کند تا دیگر شاهد این مسئله نباشیم که در اخبار قید شود که مسافران ایرانی کرونا را به دیگر کشورها برده‌اند .

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/321182/فرودگاه-امام-خمینی-(ره)-هر-چه-سریعتر-ضدعفونی-شود
بستن   چاپ