پیام ویژه
اینفلوئنسر برزیلی به جرم کلاهبرداری به 116 سال زندان محکوم شد
جمعه 16 اسفند 1398 - 12:49:54 PM
پیام ویژه-یک اینفلوئنسر بزریلی و از گیمرهای سابق این کشور، به اتهام کلاهبرداری اینترنتی به بیش از صد سال زندان محکوم شد.

«Shayene Victorio»، که در گذشته گیمر حرفه ای بوده و در مسابقات حرفه ای Counter-Strike: Global Offensive شرکت کرده، به جرم چندین کلاهبرداری به 116 سال حبس محکوم شده است. با وجود این اتهام سنگین، طبق قوانین برزیل مجرمان نمی توانند بیش از 30 سال زندانی شوند.

به گزارش سایت Universo Online، بر اساس تحقیقات پلیس جرایم سازمان دهی شده برزیل، Victorio متهم است که با راه اندازی فروشگاه اینترنتی بین سال های 2013 تا 2017، از خریداران کلاهبرداری کرده و اجناس فروخته شده را هرگز به آدرس آنها ارسال نکرده و پول هیچ کدام از آنها نیز پس نداده است.

«Victorio» ضمن رد کردن تمامی اتهامات، انگشت اتهام را به سمت شرکای خود نشانه گرفته است. وی که به رأای دادگاه اعتراض کرده، با انتشار بیانیه ای مفصل در اینستاگرام طرفداران خود را از وضعیتش آگاه کرد.

وی در بیانیه خود می گوید که در زمان اعتراض به رأی دادگاه، همچنان می تواند به طور آزادانه زندگی کند. وی در واکنش به گزارشاتی که در مورد زندانی شدن وی منتشر شده اند نیز گفت:

«من بازداشت نشده ام و هیچ گاه هم بازداشت نخواهم شد.»

«Victorio» پیش از فعالیت به عنوان اینفلوئنسر، در مسابقات حرفه ای بازی Counter-Strike: Global Offensive شرکت می کرد و چهره ای شناخته شده بین گیمرهای برزیلی بود. او بیش از 10 سال در مسابقات نسخه اصلی Counter-Strike و پس از آن Counter-Strike: Global Offensive شرکت کرده است.

او ماه مه سال گذشته میلادی دنیای ورزش های الکترونیک را ترک کرد تا به عنوان اینفلوئنسر در شبکه های اجتماعی فعالیت کند. البته وی در حال حاضر شبکه های اجتماعی را نیز موقتاً ترک کرده تا به زندگی شخصی برسد.



http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/322218/اینفلوئنسر-برزیلی-به-جرم-کلاهبرداری-به-116-سال-زندان-محکوم-شد
بستن   چاپ