پیام ویژه
بیش از ١٨٠ اکیپ وظیفه ضدعفونی اماکن عمومی را بر عهده گرفتند
ویروس زدایی پایتخت ادامه دارد
شنبه 17 اسفند 1398 - 14:28:21
پیام ویژه - شهرنوشت: معاونت خدمات شهری شهرداری تهران به دنبال شیوع ویروس کرونا در پایتخت با بیش از ١٨٠ اکیپ متشکل از ١5٠٠ نفر از نیروهای خدمات شهری طی روزهای گذشته کار ضدعفونی و ویروس زدایی اماکن عمومی و المان‌های شهری را آغاز کرده است .

مجتبی یزدانی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار شهرنوشت با اشاره به جلسات برگزار شده با وزارت بهداشت و تشکیل ستاد بحران در شهرداری تهران در پی شیوع ویروس کرونا گفت: وظایف هر یک از سازمان ها در این زمینه مشخص شده و دستگاه های که ارتباط بیشتری با شهروندان دارند، وظیفه گندزدایی و ضدعفونی را بر عهده گرفته اند .
او با بیان اینکه بحث ضدعفونی تمامی سازمان های زیر مجموعه خدمات شهری در دستور کار قرار گرفته است، اضافه کرد: همچنین در سازمان میادین میوه تره بار با تشکیل اکیپ هایی سرویس های بهداشتی، محل اسکان های کارگری و مکان های عمومی ضدعفونی می شوند و این موضوع در دستور کار همه سازمان ها است .
معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به اقدامات گندزدایی در سطح شهر عنوان کرد: روز گذشته بازار تجریش، امام زاده صالح، و خیابان های اصلی و فرعی ولیعصر (از تجریش تا میدان راه آهن)توسط بیش از ١٨٠ اکیپ متشکل از نیروهای شهربان، آتش نشانان و نیروهای سازمان بوستان ها تحت ضدعفونی قرار گرفتند .
یزدانی ادامه داد: روز گذشته نیروها علاوه بر تجهیزات دستی از ٨ خودروی مخصوص آتش نشانی و ٨ خودرو سازمان بوستان ها و 4 ٠ خودرو خدمات شهری برای ضدعفونی سطح شهر استفاده کردند.اماکن عمومی، ایستگاه های اتوبوس و سایر المان های شهری در خیابان ها گند زدایی می شود .
معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه این کار ادامه دار خواهد بود، گفت: در مجموع ١ 5 ٠٠ نیروی شهرداری تهران وظیفه ضدعفونی و گندزدایی شهر را بر عهده دارند.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/322485/ویروس-زدایی-پایتخت-ادامه-دارد
بستن   چاپ