پیام ویژه
مردم قرنطینه خانگی را جدی بگیرند
شنبه 17 اسفند 1398 - 16:59:58
پیام ویژه - سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد: در شرایط کنونی مردم باید در خانه های خود باقی مانده و رعایت اصول بهداشتی و توجه به توصیه های کارشناسان و متخصصان را در اولویت قرار دهند.

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز ، اصغر سلیمی، با تاکید بر ضرورت توجه مردم به توصیه های پزشکی و ماندن در خانه، بیان کرد: باتوجه به اینکه ویروس کرونا اکثر کشورهای جهان را درگیر کرده است و هنوز دارویی برای پیشگیری و درمان آن ساخته نشده، توجه به توصیه های پزشکی برای کنترل شیوع این بیماری یک الزام است.
وی در ادامه اظهار کرد: ویروس کرونا می تواند به سرعت انتقال یابد و در حال حاضر تنها راه کنترل این ویروس قرنطینه خانگی و پرهیز از ترددهای غیر ضروری می باشد.
نماینده مردم سمیرم در مجلس تصرح کرد: افرادی که در بیرون از خانه کار ضروری ندارند باید در خانه های خود بمانند. مردم باید بحث قرنطینه خانگی را جدی بگیرند. به دنبال تعطیلی مدارس و دانشگاه و تغییر در ساعات کاری ادارات شاهد افزایش سفرها به مراکز گردشگری و حضور مردم در بازار و مراکز تفریحی هستیم که جدا خطرناک بوده و مردم باید از ترددها و سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند.
سلیمی در ادامه تاکید کرد: مردم باید در خانه های خود باقی مانده و رعایت اصول بهداشتی و توجه به توصیه های کارشناسان و متخصصان را در اولویت قرار دهند. اگر مردم بحث قرنطینه خانگی را جدی بگیرند ان‌شاءالله این ویروس زودتر ریشه کن خواهد شد.
وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کادر درمانی و پزشکی و پرستاران بیان کرد: امروز کادر درمانی در خط مقدم مبارزه با این ویروس قرار داشته و جا دارد دولت و وزارت بهداشت با تامین لوازم بهداشتی از سلامتی این افراد محافظت کند.
ایسنا

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/322513/مردم-قرنطینه-خانگی-را-جدی-بگیرند
بستن   چاپ