پیام ویژه
برگزاری دوره الکترونیکی «راهکارهای مقابله با ویروس کرونا» در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی
دوشنبه 19 اسفند 1398 - 12:59:14
وزارت رفاه
پیام ویژه - دوره الکترونیکی «راهکارهای مقابله با ویروس کرونا» ویژه کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می شود.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری با توجه به گسترش ویروس جدید کرونا (ncov-2019) و به منظور افزایش آگاهی کارکنان در خصوص حفاظت فردی و رعایت اقدامات پیشگیرانه در خصوص شیوع ویروس مزبور، دوره الکترونیکی عمومی «راهکارهای مقابله با ویروس کرونا» را با همکاری اداره کل توسعه منابع انسانی و موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی طراحی کرد.
این دوره شامل دستورالعمل عمومی پیشگیری از ابتلاء به ویروس کوئید19 مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری و اطلاعات جامع درخصوص کرونا موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی به صورت الکترونیکی و در قالب فیلم های ویدئویی و محتوی مکتوب برگزار می شود و کارکنان می‌توانند با مراجعه به سامانه یادگیری الکترونیکی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به آدرس لینک https://el.mcls.gov.ir در دوره مذکور شرکت کنند.
گفتنی است: به پذیرفته شدگان در دوره، گواهینامه مورد تایید موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی اعطا می شود.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/323005/برگزاری-دوره-الکترونیکی-«راهکارهای-مقابله-با-ویروس-کرونا»-در-وزارت-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی
بستن   چاپ