پیام ویژه
با همکاری سازمان زیباسازی شهری:
اطلاعرسانی عمومی برای مقابله با کرونا
دوشنبه 19 اسفند 1398 - 17:11:51
پیام ویژه - حدود 30 هزار مترمربع از سازه‌های شهر به تبلیغات ویژه برای اطلاعرسانی ویروس کرونا اختصاص داده شده است.

برزین ضرغامی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در ادامه دومین نشست خبری آنلاین مدیران ارشد شهری با محوریت «شیوع بیماری کرونا»، عنوان کرد: در همان روزهای اولیه شیوع این بیماری، 12 گزاره خودمراقبتی در برابر بیماری کرونا توسط اداره کل سلامت ارائه شد، تبلیغات در این باره در مناطق و سازه‌های تبلیغاتی و تجاری اکران شده است. تلاش شده است که همه سازه‌های فرهنگی ذیل این موضوع (آموزش خودمراقبتی در برابر کرونا) قرار گیرند. خوشبختانه شهروندان در گوشه و کنار شهر تهران این گزاره‌ را مشاهده می‌کنند .
او با بیان اینکه با همکاری وزارت بهداشت نیز گزاره‌های خوبی تهیه و در سطح شهر اکران شده است، اضافه کرد: این اقدام مشترک میان وزارت بهداشت و شهرداری تهران با شعار «کرونا را شکست می‌دهیم» درحال انجام است. سعی شده که تبلیغات روزهای اول جمع آوری و گزاره‌های جدیدتری به همراه حوزه معتادان جایگزین شود. همچنین به دنبال این هستیم که جملات کاربردی‌تر، شفاف‌تر و عملی‌تر شود .
ضرغامی در پاسخ به این پرسش که تصور می‌شود تمامی ظرفیت تبلیغات سازمان زیباسازی به میدان نیامده است، گفت: خیر، اینگونه نیست. تمامی ظرفیت این سازمان به‌کار گرفته شده است. در ضمن بخش اعظمی از سازه‌های تجاری نیز همراه این فعالیت‌ها شده‌اند.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/323076/اطلاعرسانی-عمومی-برای-مقابله-با-کرونا
بستن   چاپ