پیام ویژه
تاکید هنیه بر رفع تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ایران
يکشنبه 3 فروردين 1399 - 12:56:46
پیام ویژه - رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با اشاره به شیوع ویروس کرونا و خطر انتقال آن به نوار غزه بر ضرورت پایان فوری محاصره ظالمانه این منطقه تأکید کرد.

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز ، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تماس تلفنی با وزیر امور خارجه کشورمان ضمن تبریک سال نو و ابراز همدردی و همبستگی با ملت ایران در مبارزه با شیوع کرونا، تحریم های آمریکا ضد ملت ایران را ظالمانه خواند و بر لزوم رفع آنها تاکید کرد. دکتر ظریف نیز ضمن قدردانی، بر ضرورت پایان دادن به محاصره غزه و آزادی اسرای فلسطینی با توجه به شیوع گسترده کرونا در سرزمین های اشغالی تاکید کرد.
از سوی دیگر اسماعیل هنیه در پیامی خطاب به ملت فلسطین تأکید کرد: ما امکانات جنبش حماس را در خدمت به ملت خود در داخل و خارج در رویارویی با این ویروس قرار می‌دهیم.
هنیه بر آمادگی جنبش حماس برای همکاری مشترک با تشکیلات خودگردان فلسطین و تمام گروهها و طیفهای ملت فلسطین برای مقابله با خطر ویروس کرونا تأکید کرد.
وی با اشاره به پیگیری مستمر و جدی اوضاع اسیران دربند اشغالگران قدس از جامعه جهانی و سازمانهای مربوطه خواست فوراً برای تضمین حمایت از آنها و پیشگیری از ابتلای آنها به این ویروس وارد عمل شوند. هنیه به اشغالگران قدس درباره هرگونه آسیب رساندن به اسیران فلسطینی هشدار داد.
رئیس دفتر سیاسی حماس همچنین بر ضرورت پایان فوری محاصره ظالمانه نوار غزه تأکید کرد.
تسنیم

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/327010/تاکید-هنیه-بر-رفع-تحریم‌های-ظالمانه-آمریکا-علیه-ایران
بستن   چاپ