پیام ویژه
استفاده از ظرفیت‌های مناطق عملیاتی نفت فلات قاره برای مقابله با کرونا
چهارشنبه 6 فروردين 1399 - 15:15:53
پیام ویژه - آخرین شرایط و اقدام‌های مناطق و ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در نشست کمیته راهبردی سلامت شرکت نفت فلات قاره ایران که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور مسئولان 6 منطقه عملیاتی برگزار شد، مورد بررسی قرار گرفت و بر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود تاکید شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، به‌منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و اتخاذ راهکارهای مناسب در این زمینه، نشست کمیته راهبردی سلامت شرکت نفت فلات قاره ایران سه‌شنبه (پنجم فروردین‌ماه) با حضور مدیرعامل این شرکت و مدیران مرتبط برگزار شد.
علیرضا سلمان‌زاده، مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران در این نشست ضمن تاکید بر اتخاذ وحدت رویه برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در شرکت، از همه مدیران و همکاران خواست از همه ظرفیت‌های موجود برای این منظور استفاده شود.
وی همچنین پیروی از تصمیم‌های ستاد مبارزه با کرونا و رعایت همه دستورعمل‌های بهداشتی برای دستیابی به نتیجه مناسب را خواستار شد.
به گفته وی، حفظ سلامتی همکاران و خانواده‌ها، مهمترین اولویت مدیران شرکت است و برای رسیدن به این هدف همه باید همکاری کنند.
در این نشست مدیران و روسای ستادی مرتبط نیز گزارشی از آخرین اقدام‌های انجام شده برای مبارزه با ویروس کرونا ارائه دادند.
روسا و ‌مسئولان مناطق عملیاتی نیز که به صورت ویدئو کنفرانس در این نشست حضور داشتند به بیان فعالیت‌ها و اقدام‌های انجام شده در این مناطق از جمله توزیع اقلام بهداشتی، ضدعفونی‌ کردن اتاق‌ها و مکان‌های عمومی و … پرداختند.
از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور، ستاد پیشگیری و مقابله با این ویروس در شرکت نفت فلات قاره ایران تشکیل شده و با تشکیل نشست‌های منظم، اقدام‌های فوری و اثربخشی برای مقابله با این بیماری انجام شده است.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/327699/استفاده-از-ظرفیت‌های-مناطق-عملیاتی-نفت-فلات-قاره-برای-مقابله-با-کرونا
بستن   چاپ