پیام ویژه
کواچ: با رونالدو عکس گرفتم ولی من را نشناخت
دوشنبه 11 فروردين 1399 - 00:48:17
مشرق نیوز
پیام ویژه - پیتر کراوچ ستاره سابق لیورپول و تاتنهام در مصاحبه جدید خود به ذکر خاطره ای جالب از اولین برخورد خود با رونالدوی برزیلی پرداخت.
به گزارش مشرق ، پیتر کراوچ در لیورپول بود که به دنیای فوتبال معرفی شد ولی سپس پیراهن تیم هایی چون تاتنهام و استوک سیتی را به تن کرد و اخیرا در 39 سالگی فوتبال را کنار گذاشت. او در یک پرسش و پاسخ توئیتری پاسخگوی سوالات هواداران فوتبال شد.
بیشتر بخوانید:
ضرر مالی کرونا به رونالدو
کراوچ که چندین بازی ملی را نیز در کارنامه دارد، در پاسخ به سوالی در مورد دیدار با رونالدو نازاریو گفت:« برای تعطیلات به جزیره ایبیزا رفته بودم و رونالدو را به صورت اتفاقی دیدم. او یک زیر سیگاری روی شکمش گذاشته بود و یک لیوان نوشیدنی هم در دست داشت. به محض خالی شدن لیوان، آن را برایش پر می کردند.
طبعا به او نزدیک شدم و خواستم تا باهم عکس بگیریم. صادقانه بگویم که تصور می کردم او من را بشناسد ولی خیلی زود متوجه شدم که اینطور نیست و رونالدو اصلا نمی دانست که من هم یک فوتبالیست حرفه ای هستم(با خنده).»
کراوچ ادامه داد:« سبک بازی ما متفاوت بود و نمی دانم می توانستیم در یک تیم کنار هم بازی کنیم یا خیر ولی اگر این اتفاق رخ می داد، قطعا بهترین خاطره زندگی ام می شد.»

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/328674/کواچ--با-رونالدو-عکس-گرفتم-ولی-من-را-نشناخت
بستن   چاپ