پیام ویژه
بارش‌های امروز استان تهران خسارت داشت؟
دوشنبه 11 فروردين 1399 - 03:41:43
مشرق نیوز
پیام ویژه - رئیس اداره مدیریت بحران استانداری تهران گفت: بارش‌های خوب امروز در استان تهران خسارتی نداشت.
به گزارش مشرق، منصور درجاتی رئیس اداره مدیریت بحران استانداری تهران در خصوص خسارات بارش‌های امروز اظهار داشت: خوشبختانه علی‌رغم بارش‌های خوبی که امروز در سطح استان داشتیم خساراتی را از این بارش‌ها متحمل نشدیم و فقط در بعضی نقاط آب گرفتگی‌های سطحی روی داد که هیچ‌کدام منجر به گرفتگی و انسداد مسیر نشد.
بیشتر بخوانید:
ممنوعیت خروج خودروهای پلاک تهران از مبادی شرق استان
وی ادامه داد: امروز هم آماده باشی در خصوص تشدید سامانه بارشی روزهای آتی به دستگاه‌های استان دادیم تا درصورت نیاز و بارندگی‌های شدید دستگاه‌های مربوطه از آمادگی لازم برای خدمات‌رسانی برخوردار باشند.
رئیس اداره مدیریت بحران استانداری تهران در خصوص کنترل ورودی‌های استان تهران نیز گفت: در هشت نقطه از مبادی ورودی استان از بامداد جمعه ایستگاه‌های خود را مستقر کرده‌ایم تا در این محل‌ها پایش، کنترل و ممنوعیت سفر غیرضروری به مسافران اعلام شود.
درجاتی در پایان درخصوص افرادی که در تهران شاغل هستند ولی در خارج از تهران سکونت دارند نیز خاطرنشان کرد: فعلا دستگاه‌ها و هر اداره به طور جداگانه با استانداری برای دریافت جواز تردد مکاتبه می‌کند و با فعال شدن سامانه تعبیه شده شهرداری تهران، صدور این جوازها در آن صورت خواهد گرفت.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/328688/بارش‌های-امروز-استان-تهران-خسارت-داشت؟
بستن   چاپ