پیام ویژه
ترافیک سنگین در شهرهای عبوری شرق استان تهران
سه شنبه 6 خرداد 1399 - 07:00:49
مشرق نیوز
پیام ویژه - فرمانده پلیس راهور شرق استان تهران گفت: هم اکنون در شهرهای بومهن، رودهن، جاجرود، دماوند، گیلاوند، فیروزکوه و شهرهای عبوری پاکدشت و ورامین شاهد ترافیک سنگین و پرحجم به سمت تهران هستیم.
به گزارش مشرق ، علی سلیمانی فرمانده پلیس راهور شرق استان تهران دقایقی پیش در خصوص اوضاع ترافیکی شهرهای شرق استان تهران اظهار کرد: هم اکنون تردد وسایل نقلیه از شمال به سمت تهران در شهرهای عبوری بومهن، جاجرود، رودهن و گیلاوند آبعلی که مسیر عبور محورهای هراز و فیروزکوه هستند ترافیک سنگین و پرحجم در جریان است.
بیشتر بخوانید:
محور هراز مسدود شد
توصیه پلیس به رانندگان در زمان بازگشت از سفر
وی ادامه داد: تردد وسایل نقلیه نیز از محورهای شهری پاکدشت و ورامین به سمت تهران پرحجم اما روان گزارش شده و خوشبختانه گره ترافیکی در این محورها وجود ندارد.
فرمانده پلیس راهور شرق استان تهران افزود: خوشبختانه حادثه خاصی در شهرهای عبوری محورهای شرق استان رخ نداده، اما با توجه به ورود بیش از ظرفیت خودروها به سمت ورودی تهران، شاهد ترافیک های مقطعی در شهرها هستیم که به مرور در حال تخلیه هستند.
سلیمانی بیان کرد: هموطنان پیش از آغاز مسافرت از وضعیت راه‌ها مطلع شده و سپس وارد جاده شوند و با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، فاصله طولی مناسبی نسبت خودرو های جلویی داشته و از ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز پرهیز کنند.
وی تأکید کرد: هموطنان در زمان مسافرت باید حداقل در هر دو ساعت رانندگی یکبار به مدت20دقیقه به استراحت پرداخته و سپس ادامه مسیر بدهند، زیرا بیشترین آمار تصادفات در 20کیلومتری شهرهای مقصد و به دلیل خستگی و خواب آلودگی رخ می‌دهد.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/359012/ترافیک-سنگین-در-شهرهای-عبوری-شرق-استان-تهران
بستن   چاپ