پیام ویژه
تبلت سامسونگ گلکسی تب S7 پلاس به زودی ارایه می‌شود
سه شنبه 6 خرداد 1399 - 11:44:36
پیام ویژه - ترنجی / گلکسی تب اس 7 به معرفی نزدیک تر می شود، زیرا سامسونگ اولین گواهی محصول خود را برای مدل برتر این خانواده عنوان گلکسی تب اس 7 پلاس 5G ثبت کرده است. این می تواند SM-T976B باشد که پیش بینی می شود اولین تبلت 5G در سطح جهانی سامسونگ و دومین دستگاه از این شرکت پس از سال 2019 و خانواده Galaxy Tab S6 باشد. اتحادیه استاندارد Wi-Fi Alliance امروز صدور گواهینامه Wi-Fi را برای آنچه که گرانترین عضو خانواده جدید تبلت‌های اندرویدی است و ممکن است به عنوان Galaxy Tab S20 هم نامیده شود، منتشر کرد.

پیام ویژه


پیام ویژه


زمان انتشار گواهینامه وای‌فای اعتبار بیشتری به گمانه زنی های معرفی Galaxy Tab S7 در تابستان امسال می دهد. به نظر می رسد سامسونگ خانواده تبلت های پرچمدار خود را در دو اندازه مختلف تقسیم می کند، احتمالا به منظور هدف گرفتن مستقیم iPad های اپل خواهد بود. به طور خاص، این سری مدل های 11 اینچی و 12.4 اینچی را ارائه می دهد که هر دو مدل در مدل های 4G LTE و فقط وای فای ارائه می شوند. در مورد قابلیت های 5G، به نظر می رسد که اینها منحصر به عامل شکل بزرگتر هستند.
صدور گواهینامه امروز همچنین حاکی از آن است که سری گلکسی تب اس 7 اولین مجموعه تبلت در جهان خواهد بود که هم پشتیبانی 5G و Wi-Fi 6 را ارائه می دهد. با مشارکت بسیار زیاد سامسونگ در هر دو استاندارد، به هیچ وجه غیر منتظره نیست که شاهد دستیابی به آن نقطه عطف از رقبای خود باشیم.
نظر شما چیست؟ منتظر تبلت پرچمدار بعدی سامسونگ هستید؟ نام گلکسی تب اس 7 یا گلکسی تب اس 20 را می پسندید؟

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/359072/تبلت-سامسونگ-گلکسی-تب-S7-پلاس-به-زودی-ارایه-می‌شود
بستن   چاپ