پیام ویژه
با ابتکار مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت انجام می شود
برگزاری آنلاین نهمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در تهران
سه شنبه 13 خرداد 1399 - 10:45:26
پیام ویژه - هادی اکبرزاده در گفت و گو با ایسنا، گفت: مخاطب کنگره پیشگامان پیشرفت دانشجویان و طلاب حوزه های علمیه و مخاطب کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت شخصیت های برجسته دانشگاهی و حوزوی است. موضوع کنفرانس و کنگره بررسی راه‌های تحقق الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و ضمانت های اجرای آن می باشد.
وی از اجرایی شدن الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت از سال 1400 هجری شمسی خبر داد و افزود: تهیه این الگو که از سال 1390 آغاز شد قرار است با ابلاغ مقام معظم رهبری از سال آینده اجرایی شود. این الگو بالاترین سند سیاست گذاری کلان کشور خواهد بود.
دبیر نهمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت افزود: مشارکت جدی مردمی در همه زمینه ها که مربوط به زمینه های اجتماعی تحقق الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت است و ضمانت اجرا نیز مربوط به بخش حاکمیتی و شکل‌گیری یک عزم جدی در بدنه حاکمیت برای اجرای الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت است در دستور کار این کنفرانس است.
اکبرزاده از داوری مقالات رسیده به دبیرخانه کنفرانس سخن گفت و افزود: مقالات برگزیده یا به صورت شفاهی و یا به صورت پوستر در این کنفرانس ارائه خواهد شد.
وی از برگزاری کنگره و کنفرانس مذکور به صورت آنلاین در مرکز اسلامی ایرانی پیشرفت خبر داد و افزود: شرایط کرونایی وضعیتی را در کشور به وجود آورده که برگزاری حضوری و میدانی کنفرانس و کنگره مذکور را سخت کرده اما از سوی دیگر با استفاده از فناوری آنلاین امکان حضور متقاضیان داخلی و خارجی بیشتری در هر دو مراسم به وجود آمده است.
دبیر نهمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت conference.olgou.ir به صورت رایگان ثبت نام کرده و پس از دریافت کد رهگیری و وارد کردن آن در سیستم ثبت نام به تالار کنفرانس در فضای مجازی ملحق شوند. این مراسم از 8 صبح تا 8 شب برگزار می شود.
سیزدهمین کنگره پیشگامان پیشرفت همچنین از عقلامندان شرکت در این کنگره خواست برای ثبت نام به سایت 13th.kpip.ir مراجعه کرده و به صورت رایگان ثبت نام کنند سپس کد رهگیری دریافت و وارد تالار کنگره شوند.
انتهای پیام

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/363989/برگزاری-آنلاین-نهمین-کنفرانس-الگوی-اسلامی-ایرانی-پیشرفت-در-تهران
بستن   چاپ