پیام ویژه
زیر و بم طرح بازنشستگی غیرحضوری بیمه شدگان تامین اجتماعی
پنجشنبه 15 خرداد 1399 - 07:30:18
پیام ویژه - باشگاه خبرنگاران / از 21 اردیبهشت سال جاری امکان ارائه درخواست بازنشستگی عادی، در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی فراهم شده است.
در راستای کاهش مراجعات غیر ضروری، افزایش رضایتمندی مخاطبان و توسعه خدمات غیر حضوری، امکان ارائه درخواست بازنشستگی عادی در سامانه خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی فراهم شد.
از 21 اردیبهشت سال جاری امکان ارائه درخواست بازنشستگی عادی، در سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان به نشانی eservices.tamin.ir ایجاد شده و بیمه‌شدگان می‌توانند با ورود به سامانه با کد کاربری و رمز عبور مختص خودشان و از طریق گزینه درخواست بازنشستگی، نسبت به تکمیل اطلاعات و ارسال درخواست اقدام کنند.
چنانچه درخواست بازنشستگی خارج از وقت اداره یا ایام تعطیلات توسط بیمه شده ارسال شود ثبت درخواست در سیستم شعبه تامین اجتماعی در اولین روز کاری مورد بررسی صورت می‌گیرد.
به محض اعلام سابقه از سوی نام‌نویسی و حساب‌های انفرادی مراحل بعدی انجام فرایند بازنشستگی به متقاضی اطلاع رسانی می‌شود لذا از بیمه شدگان محترم درخواست می‌شوند پس از ارسال درخواست بازنشستگی غیر حضوری تا اطلاع رسانی بعدی به شعبه تامین اجتماعی مراجعه نکنند و منتظر تماس سازمان تامین اجتماعی باشند.
بدیهی است اخذ و کنترل اصل شناسنامه بیمه شده و امضا فرم درخواست بازنشستگی به منظور احراز هویت وی الزامی است.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/365279/زیر-و-بم-طرح-بازنشستگی-غیرحضوری-بیمه-شدگان-تامین-اجتماعی
بستن   چاپ