پیام ویژه
شیخ: همه باید وصیت‌نامه امام خمینی (ره) را یکبار دیگر مرور کنند
پنجشنبه 15 خرداد 1399 - 07:30:33
پیام ویژه - مهدی شیخ در گفت‌وگو با ایسنا با تسلیت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، اظهار کرد: وصیت‌نامه امام خمینی (ره) وصیت‌نامه جامعی خطاب به مردم و مسئولین در بخش‌های مختلف بوده و خوب است همه یکبار دیگر آن را مرور کنند.
وی خاطرنشان کرد: وصیت نامه امام خمینی(ره) را هر بار که مرور کنیم، مطالب جدید می‌توانیم بیاموزیم. همه باید این وصیت‌نامه را یک بار دیگر مرور کنند و مسئولین باید توجه ویژه‌ای به بخش‌هایی که به آنها مربوط می شود، داشته باشند؛ مخصوصا نمایندگان مجلس که این روزها به تازگی کار خود را به عنوان نمایندگان مردم در مجلس یازدهم آغاز کرده‌اند.
شیخ همچنین با اشاره به تاکید امام خمینی (ره) بر خوداتکایی و خودباوری ملت و لزوم تحقق عدالت‌، ادامه داد: عدالت‌خواهی از مبانی انقلاب اسلامی است به گونه‌ای که می توان گفت هر کسی روحیه عدالت‌طلبی نداشته باشد، انقلابی نیست. یکی از تمایزهای شیعه با سایر مذاهب همین مساله عدالت‌طلبی است. ما هم حتما باید روحیه عدالت‌طلبی داشته باشیم. مسئولان باید توجه ویژه‌ای به مستمندان و فقرا داشته باشند و آنها را صاحبان اصلی انقلاب بدانند و به صورت واقعی و نه شعاری به آنها کمک کنند.
این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: اگر مسئولان در جهت توسعه اقتصادی و افزایش تولید حرکت کنند، شغل بیشتری ایجاد شده، بیکاری و آسیب‌های اجتماعی ناشی از بیکاری کاهش می یابد و درآمد کارگران بیشتر خواهد شد. مسئولان باید به فکر حل مشکلات طبقه ضعیف جامعه و تحقق عدالت باشند.
انتهای پیام

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/365282/شیخ--همه-باید-وصیت‌نامه-امام-خمینی-(ره)-را-یکبار-دیگر-مرور-کنند
بستن   چاپ