پیام ویژه
بوستان های شمال تهران مورد ارزیابی ایمنی بهداشت و محیط زیست قرار گرفت
شنبه 31 خرداد 1399 - 10:20:50
پیام ویژه - بوستان‏های شمال تهران توسط بازرسین، نمایندگان و افسران HSE و ناظران فضای سبز به منظور ارتقای سطح بهداشت،ایمنی و محیط زیست مورد ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک،حمید سالکی رئیس اداره HSE شهرداری این منطقه با اعلام این خبرفوق گفت: در این راستا ١4 بوستان تندرستی، گلریزان، روح ا...، گلابدره، ساحلی دارآباد، شطرنج، باغستان ، مهرگان، قیطریه، قلمستان، 22 بهمن، باغ کامران، خانواده و طوبی واقع در نواحی 2، 3، 5، 6، 7، 9 و 10 منطقه در اردیبهشت و خرداد ماه سال جاری مورد ارزیابی قرار گرفت.
او ادامه داد :کار در محیط‏ های پیمانکاری به لحاظ تنوع کار،حضور گروه‏های مختلف کاری و نیز عدم آشنایی کامل پیمانکار با محیط و شرایط کار،از پتانسیل بالایی در وقوع حوادث برخوردار است در همین راستا وضعیت HSE پروژه‏های احداث و نگهداری بوستان‏ها مورد بازدید قرار گرفته و نواقص به منظور رفع به حوزه‏ و نواحی مربوطه اعلام شد.
سالکی افزود: در این بازدیدها الزامات HSE شامل رعایت بهداشت در محیط کار،استفاده از تجهیزات حفاظت فردی (PPE)،رعایت الزامات زیست‏ محیطی ، نحوه مدیریت ‏وکنترل حوادث و بحران ارزیابی شد.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/367957/بوستان-های-شمال-تهران-مورد-ارزیابی-ایمنی-بهداشت-و-محیط-زیست-قرار-گرفت
بستن   چاپ