پیام ویژه
معلون حمل و نقل و ترافیک منطقه2 گفت:
روانسازی ترافیک بزرگراه جلال آل احمد با اجرای طرح های ترافیکی
دوشنبه 26 خرداد 1399 - 19:15:00
پیام ویژه - معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 2 گفت: با اجرای طرح اصلاح هندسی، بخشی از ترافیک بزرگراه جلال آل احمد مرتفع می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه2، امیر حسین حیدر نیا، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه با اشاره به اینکه منطقه 2 از شبکه بزرگراهی و شریانی مناسب برخوردار است، افزود: با توجه به اولویت برنامه های منطقه در روانسازی وارتقای ایمنی تردد در معابر شهری، نسبت به شناسایی گره های ترافیکی و نقاط حادثه خیز منطقه اقدام شد.
وی با اشاره به اینکه برخی از تقاطع ها به علت عدم شکل مناسب در شعاع گردش و جهت های حرکتی دارای گره ترافیکی هستند، گفت:بر همین اساس به منظور بازگشایی گره ترافیک و بهبود عبور و مرور،عملیات اصلاح هندسی در تقاطع بزرگراه جلال آل احمد- خیابان آریافر اجرا می شود.
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ارتقای ایمنی تردد و تسهیل دردسترسی محلی در شبکه معابر اصلی و فرعی را از دیگر اهداف طرح اصلاح هندسی برشمرد وگفت: همزمان با انجام اصلاح هندسی، به منظور روان سازی ترافیک، کاهش زمان توقف و صرفه جویی در مصرف سوخت و کاهش آلودگی هوا ،دوربرگردان غرب به غرب دربزرگراه جلال آل احمد حدفاصل پل یادگار امام (ره) تا خیابان آریافر احداث می شود.
به گفته معاون شهردار منطقه دو تهران با اجرای این طرح بخشی از مشکلات ترافیکی معبر مذکور مرتفع می شود.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/368202/روانسازی-ترافیک-بزرگراه-جلال-آل-احمد-با-اجرای-طرح-های-ترافیکی
بستن   چاپ