پیام ویژه
افزایش 10 درصدی مصرف گاز گیلانی‌ها در بهار 99
يکشنبه 8 تير 1399 - 14:58:08
پیام ویژه - مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از افزایش 10 درصدی مصرف گاز در این استان خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، حسین اکبر گفت: مشترکان گاز در استان گیلان در سه ماه نخست امسال در مجموع بیش از یک میلیارد و هفتصد میلیون مترمکعب گاز مصرف کرده‌اند که این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال بالغ بر 10 درصد رشد داشته است.
وی ادامه داد: حوزه نیروگاهی با مصرف بیش از 826 میلیون مترمکعب گاز (48 درصد) بیشترین سهم را از مصرف گاز در استان دارا بوده و در مقایسه با مدت مشابه پارسال حدود 4 درصد رشد داشته است.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با بیان اینکه بهار امسال مصرف گاز در بخش خانگی با جهشی 29 درصدی به 622 میلیون مترمکعب رسید، افزود: کاهش نسبی دمای هوا در بهار امسال در مقایسه با سال 98، شیوع ویروس کرونا و خانه‌نشینی مردم را می‌توان از عوامل تاثیرگذار در افزایش مصرف گاز بخش خانگی عنوان کرد.
اکبر از مصرف 204 میلیون مترمکعب گاز در بخش تجاری و صنعتی و 76 میلیون مترمکعب در بخش حمل و نقل در استان خبر داد و گفت: آمار مصرف بخش تجاری و صنعتی نسبت به مدت مشابه پارسال 11 درصد کاهش یافته و این در حالی است که مصرف گاز در بخش حمل و نقل بیش از 5 درصد رشد داشته است.
وی همچنین از برنامه‌ریزی این شرکت برای تحویل 4 میلیارد و 900 میلیون مترمکعب گاز تا پایان امسال به حوزه‌های مختلف مصرف خبر داد.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/370754/افزایش-10-درصدی-مصرف-گاز-گیلانی‌ها-در-بهار-99
بستن   چاپ