پیام ویژه
آپدیت امنیتی گلکسی A50 زودتر از موعد ارایه شد
دوشنبه 9 تير 1399 - 22:30:15
پیام ویژه - ترنجی / اگر به یاد داشته باشید دو ماه پیش بود که آپدیت اندورید 10 گلکسی A50 در ایران رسما ارایه شد. امروز می شنویم که آپدیت امنیتی گلکسی A50 ارایه شده است. این آپدیت پچ امنیتی ماه جولای را ارایه می کند که هنوز 2 روز به این ماه مانده است. به این ترتیب می توان گفت که دو روز زودتر موعد ارایه شده است.
این آپدیت امنیتی گلکسی A50 با شماره نسخه A505FNXXU5BTF5 در پرتغال ارایه شده است اگرچه هنوز در همه کشورها انتشار نیافته است.
به نظر می رسد سامسونگ پچ امنیتی را با برخی تغییرات همراه کرده است که می توان از نام بسته آپدیت استنباط کرد. با این گفته، با دیدن اینکه چگونه این شرکت هنوز یک لیست تغییرات رسمی منتشر نکرده است، باید دید که آیا این ویژگی های جدید موارد دیگری جز رفع اشکال عمومی، بهبود پایداری / عملکرد جزئی یا هر دو را شامل می شود.
همچنین مشخص نیست که چه مدت طول خواهد انجامید که این آپدیت به همه کاربران در بخش های مختلف جهان برسد اما بیشتر از 2 ماه نباید زمان ببرد.
دارندگان Galaxy A50 که هنوز اعلان آپدیت را دریافت نکرده اند، می توانند با رفتن به تنظیمات تلفن هوشمند، ضربه زدن به روزرسانی در نرم افزار و در آخر انتخاب گزینه دانلود و نصب، بارگیری را به صورت دستی انجام دهند.
به کاربران دستگاه های واجد شرایط توصیه می شوند تا بروزرسانی را از طریق اتصال Wi-Fi پایدار دانلود کنند و اطمینان حاصل کنند که دستگاه Galaxy A50 آنها به اندازه کافی شارژ شده و یا در حین نصب، شارژ می شوند تا از این طریق خطر مشکلات فنی به حداقل برسد.
شما گلکسی A50 دارید؟ آپدیت امنیتی جدید آن را دریافت کردید؟

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/371431/آپدیت-امنیتی-گلکسی-A50-زودتر-از-موعد-ارایه-شد
بستن   چاپ